تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه شبکه دو به کودکان در روز جهانی کودک

هدیه شبکه دو به کودکان در روز جهانی کودکبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه دو سیما به مناسبت روز جهانی کودک به صورت زنده ویژه برنامه‌ رنگارنگ را در بخش‌های متنوع و سرگرم کننده و با حضور کودکان، مجریان نام آشنای کودک و نوجوان، فیلمسازان و ... دوشنبه ۱۶ مهر تقدیم مخاطبان می‌کند.

این ویژه برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی ظریفیان و آزیتا رضایی (عمو مهربان و خاله رویا) میزبان عمو‌های فیتیله ای، ملیکا زارعی (خاله شادونه)، مسعود روشن پژوه، بهاره جهاندوست، خاله سارا، خاله قاصدک، عمو مهرداد و ... همچنین فیلمسازان سینمایی کودک خواهد بود از این میان می‌توان به غلامرضا رمضانی و امیر مشهدی عباس از فیلمسازان حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد که این بخش از برنامه با پخش قسمت‌هایی از آثار این فیلمسازان همراه خواهد بود.

پرداختن به بازی‌های ایرانی و دسته جمعی، ایجاد فضایی پرنشاط، اجرای موسیقی توسط کودکان، اجرای نمایش عروسکی و هرچه که دنیای کودکان را زیباتر می‌کند برای این برنامه در نظر گرفته شده است.

این ویژه برنامه با هدف انتشار پیام صلح و دوستی کودکان ایرانی به همه کودکان جهان در گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما تهیه شده و در آن از حضور دست اندرکاران برنامه‌های مختلف شبکه دو که ویژه کودکان و نوجوانان تهیه می‌شوند از جمله «محله گل و بلبل»، «با ما بیا»، «فیتیله‌ای ها»، «خاله شادونه»، «سوغات جنگل»، «مسابقه محله»، «کافه بازی» و بهره می‌برد.

گفتنی است؛ این برنامه دوشنبه از ساعت ۱۵:۰۰ به صورت زنده به روی آنتن شبکه دو سیما می‌ رود.

انتهای پیام/

ویژه برنامه شبکه دو در روز جهانی کودک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه شبکه دو به کودکان در روز جهانی کودک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..