تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمازون کارمندی که ایمیل کاربران را افشا کرده بود، اخراج کرد

آمازون پس از بررسی پرونده‌ی کارمند خاطی که ایمیل کاربران را مورد سوءاستفاده قرار داده بود، وی را اخراج کرد.

بر اساس گزارشی در مجله وال‌استریت، در ماه سپتامبر (شهریور)،‌ یکی از فروشندگان سایت آمازون، به کارمندان این شرکت رشوه داده‌ تا نظرات منفی در مورد محصولات را حذف کنند یا اطلاعات کاربران مانند ایمیل و اطلاعات فروش را در اختیار وی قرار دهند. بر اساس گزارشات اخیر، آمازون حداقل یک کارمند خود را اخراج کرده‌ است.

این کارمند، آدرس ایمیل کاربران را به یکی از فروشندگان در سایت آمازون تحویل داده است. آمازون این خبر را تایید کرده‌ است. آمازون گفته است کارمندی را که مرتکب چنین حادثه‌ای شده، اخراج کرده‌ و به‌دنبال پیگیری قضایی این واقعه است. همچنین، آمازون کاربرانی را که آدرس ایمیلشان افشا شده، از این واقعه مطلع کرده و پس از آن نیز هیچ آدرس ایمیلی افشا نشده است.

آمازون

بررسی ایمیلی که از طرف Amazon به یکی از کاربران آسیب‌دیده فرستاده شده، نشان می‌دهد که آمازون علاوه‌بر اخراج کارمند خاطی، شرکتی را که به آن کارمند رشوه داده را نیز از ادامه‌ی فعالیت در آمازون محروم کرده‌؛. البته، آمازون اطلاعات این شرکت را افشا نکرده‌ است.

شرکت خاطی رشوه‌دهنده از واسطه‌هایی برای ارتباط گرفتن با کارمندان آمازون استفاده کرده است. هدف این شرکت،‌ دستیابی به اطلاعاتی برای برتری یافتن بر رقبا بوده‌ است. آمازون اعلام کرده‌ که پس از انجام بررسی‌هایی، سیستمی را برای محدود کردن دسترسی کارمندان به اطلاعات، به کار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمازون کارمندی که ایمیل کاربران را افشا کرده بود، اخراج کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..