تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش برای جذب ۳۰ درصدی بازار مس هندوستان

مس پرس: کمپانی هندی Hindustan در گزارشی اعلام کرد که این کمپانی مس معدنی در نظر دارد طی ۶ سال آینده، ۳۰ درصد بازار داخلی را جذب کند. این سهم بازار در حال حاضر ۵ درصد است.

به گزارش شمانیوز:این کمپانی برای رسیدن به این هدف در نظر دارد تولید محصولات مسی را از ۳۶ هزار تن تولید شده در یک سال منتهی به ۳۱ مارچ به ۲۰۰ هزار تن در سال افزایش دهد. برای این منظور، این کمپانی عملیات و طرح‌های توسعه‌ای در دست اجرا دارد.
بر اساس این گزارش، هدف کمپانی Hindustan این است که با توجه به سرمایه، منابع و حمایت‌های دولتی، افزایش ظرفیت استخراج از رقم هدف‌گذاری شده ۱۲/۳ میلیون تنِ فعلی به ۲۰ میلیون تن در سال افزایش یابد. ظرفیت فعلی ۳/۶ میلیون تن در سال است. هزینه‌های سرمایه‌ای لازم برای پروژه توسعه‌ای مذکور، حدود ۵۵ میلیارد روپیه (معادل ۷۵۸ میلیون دلار و ۶۵۰ میلیون یورو) برآورد شده است که از طریق تأمین مالی در بازار سرمایه، بدهی و تعهدات داخلی تأمین خواهد شد.
همچنین این کمپانی در گزارش خود تأکید کرده است که در کنار این طرح توسعه‌ای این کمپانی هیچ برنامه فوری برای ساخت یک واحد ذوب دیگر ندارد. در هند، ظرفیت ذوب در حال حاضر، مازاد نیاز است. تقاضای داخلی ۶۵۰ هزار تن است، درحالی‌که ظرفیت واحد‌های ذوب ۱ میلیون تن تخمین زده شده است. برای تولید فلز نیز به‌سادگی می‌توان مس محتوی کنسانتره را به واحد‌های ذوبی که قبلاً به بهره‌برداری رسیده‌اند، فروخت. تنها زمانی برای ساخت واحد ذوب، برنامه‌ریزی می‌شود که سنگ معدنی بیش‌تری تولید شود. ظرفیت ذوب کنونی کمپانی Hindustan حدود ۷۰ هزار تن در سال است که شامل ۲۰ هزار تن ظرفیت تولید اولیه و ۵۰ هزار تن ظرفیت تولید ثانویه است.

منبع:مس منطقه آذرباییجان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش برای جذب ۳۰ درصدی بازار مس هندوستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..