تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیرین کننده‌های مصنوعی برای روده ضرر دارد؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محققان عنوان می کنند شیرین کننده های مصنوعی برای سلامت روده مضر بوده و می توانند عوارض جبران ناپذیری داشته باشند.

شیرین کننده‌های مصنوعی برای روده ضرر دارد؟

بیشتربخوانید : مصرف شکر چه عوارضی دارد؟

محققان دریافتند شش شیرین کننده مصنوعی ادوانتام، ساخارین، آسپارتام، سوکرالوز، نئوتام و آکسسلفام پتاسیم-K برای میکروب های روده سمی هستند. نابودی و تخریب میکروب های روده می تواند ریسک چاقی را به همراه داشته باشد.

شیرین کننده های مصنوعی به عنوان آلاینده های زیست محیطی هم شناخته شده اند. همچنین این مواد در اب های آشامیدنی و سطحی هم مشاهده شده اند که در برابر فرآیند تصفیه اب مقاوم هستند.

محققان هشدار می دهند مصرف شیرین کننده های مصنوعی موجب تحریک روده می شود و تا جائیکه امکان دارد باید از مصرف آنها پرهیز کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

شیرین کننده های مصنوعی برای روده ضرر دارند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیرین کننده‌های مصنوعی برای روده ضرر دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..