تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترند‌های آرایشی برای پاییز ۹۷

۷۷۶۳۵۳

۵۹۸ بازدید

رنگ های قرمز و صورتی سالیان سال است که در صنعت مد و فشن حکمرانی می کنند. اگر چه این رنگ ها برای رژ لب و رژ گونه استفاده می شد، اما پاییز امسال آنها را پشت چشم ها نیز می بینیم. اگر به هفته های مد نگاهی بیاندازید، می بینید که مانکن ها از رنگ هایی چون رز گلد برای آرایش چشم هایشان استفاده می کنند.

برترین ها: رنگ های قرمز و صورتی سالیان سال است که در صنعت مد و فشن حکمرانی می کنند. اگر چه این رنگ ها برای رژ لب و رژ گونه استفاده می شد، اما پاییز امسال آنها را پشت چشم ها نیز می بینیم. اگر به هفته های مد نگاهی بیاندازید، می بینید که مانکن ها از رنگ هایی چون رز گلد برای آرایش چشم هایشان استفاده می کنند.

چشم های اسموکی

زمانی که صحبت از چشم های اسموکی به میان می آید، ذهن ما به سمت رنگ مشکی می رود اما پاییز امسال، رنگ های دیگری جز مشکی مانند خاکستری و قهوه ای نیز برای آرایش اسموکی چشم نیز استفاده می شود. این مدل سایه چشم نه تنها در شب، بلکه در روز نیز مورد استفاده قرار می گیرد. البته پیشنهاد ما به شما این است که رنگ خاکستری را برای روزها و مشکی و قهوه ای را برای شب ها استفاده کنید. برند تام فورد، از برندهایی بود که این مدل را در شوهای خود به نمایش گذاشت و آن را تبدیل به ترند سال کرد.

ترندهای آرایشی برای پاییز 97

لب های براق

دیگر خبری از رژ لب های مات نیست. پاییز 97 باید به دنبال رژهای براق باشید. اگر به هفته های مد و فشن دقت کرده باشید، حتما دیده اید که مدل ها رژ لب بی رنگ و براق زده اند. این مدل آرایش به صورت شما شادابی و نشاط می دهد. خوبی دیگر آن این است که وقتی لب هایتان را رژ بی رنگ می زنید، می توانید روی چشم هایتان بیشتر کار کنید. از این رو این مدل رژ لب انتخاب خوبی برای چشم های اسموکی می باشد.

ترندهای آرایشی برای پاییز 97

هایلایت گونه

با تمام شدن تابستان، شما نیز باید دور آرایش برنزه را خط بکشید. این فصل زمان هایلایت های روشن است. بنابراین به جای این که گونه هایتان را قهوه ای تیره کنید، از رنگی ملایم تر استفاده کنید، سپس روی آن را با هایلایت روشن بپوشانید. برخلاف سایه های طلایی، هایلایت سفید به چهره شما شادابی بیشتری می دهد.

ترندهای آرایشی برای پاییز 97

تن جواهر

تن جواهرات به خصوص رنگ بنفش از دیگر ترندهای پاییز 97 هستند. با این تن های رنگی ظاهری شیک و کلاسیک خواهید داشت. شما می توانید تن های جواهرات را رنگ لاک هایتان، سایه چشم یا حتی رژ لب تان به کار گیرید و آرایشی متفاوت را تجربه کنید. البته حواس تان باشد، اگر چشم هایتان را به رنگ جواهری آرایش می کنید، لب هایتان باید بی رنگ باشد و برعکس، در غیر این صورت صورت تان شلوغ و بد به نظر می رسد.

ترندهای آرایشی برای پاییز 97

ابروهای پر

ابروهای کارا دلوین را به یاد دارید؟ مدل ابروهای او بار دیگر توجه طراحان مد و فشن را به خود جلب کرده است به طوری که تبدیل به یکی از ترندهای پاییز شده است. بنابراین اگر شما هم وقت برداشتن ابروهایتان را نداشتید، نگران نشوید زیرا ابروهای پرپشت و پهن و تمییز نشده نیز در این پاییز جذابیت های خاص خودش را دارد.

ترندهای آرایشی برای پاییز 97

رژ لب قرمز

همانطور که می دانید رژ لب قرمز هیچگاه از مد نمی افتد و همیشه طرفداران خاص خود را دارد. بنابراین شما در هر ماه سال که باشید، می توانید رژ لب قرمز را بزنید و از ظاهر کلاسی که به شما می دهد، لذت ببرید. البته حواس تان باشد که با این رنگ رژ لب، چشم تان را ساده آرایش کنید. رژ لب قرمز برای میهمانی های شبانه جان می دهد.

ترندهای آرایشی برای پاییز 97

آرایش نئون

رنگ های نئون و شاد تنها برای فصل های گرم سال مناسب نیست، بلکه پاییز امسال نیز آنها را به مراتب خواهیم دید. شما هم اگر دوست دارید با این مد سال پیش روید، می توانید خط چشم گربه ای یا سایه چشم تان را به این رنگ ها انتخاب کنید. این شیوه آرایش برای میهمانی ها مناسب می باشد.

ترندهای آرایشی برای پاییز 97




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترند‌های آرایشی برای پاییز ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..