تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه جدید لیفت، برای اشتراک خودروی شخصی با دیگران

تا کنون، ۱۵۰،۰۰۰ مالک در امریکا برای به اشترک‌گذاری خودروی شخصی در شرکت اشتراک سواری لیفت، موافقت کرده‌اند.

شرکت لیفت (Lyft) به عنوان غول اشتراک سواری دنیا، بیش از ۱۵۰،۰۰۰ نفر از مالکان خودرو در ایالات متحده را متقاعد کرده است که به مدت یک ماه وسیله نقلیه خود را در اختیار مسافران این شرکت قرار دهند. لیفت هفته گذشته برنامه "Ditch Your Car" را در ایالات متحده آغاز کرد و انتظار می‌رود که چند هزار نفر در این طرح ثبت‌ نام کنند.

Lyft Ditch Your Car / لیفت

مقاله‌های مرتبط:

در حالی که هنوز مشخص نیست دقیقا چند نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند، راج کاپور مدیر ارشد استراتژی لیفت ادعا می‌کند که واکنش مردم به برنامه جدید نشان می‌دهد نسل جوان تا چه حد به داشتن و مالکیت خودرو بی‌علاقه هستند. راج کاپور می‌گوید:

جوانان بیش‌تر دغدغه دسترسی به خودرو دارند و مالکیت وسیله نقلیه مورد توجه آن‌ها نیست. آن‌طور که قبل از این فکر می‌شد، هویت جوانان به داشتن خودرو گره نخورده است. 

Lyft Ditch Your Car / لیفت

لیفت برنامه "Ditch Your Car" خود را در ۳۵ شهر در سراسر ایالات متحده از جمله نیویورک و لس آنجلس اجرا خواهد کرد. کسانی که برای شرکت در این طرح انتخاب می‌شوند، دسترسی به وسایل نقلیه اشتراکی لیفت، شبکه کرایه خودرو کوتاه مدت زیپ‌کار (Zipcar) و همچنین شرکای حمل‌ونقل محلی و کرایه موتورسیکلت را دریافت می‌کنند. برنامه ۳۰ روزه لیفت از شرکت‌کنندگان می‌خواهد که از ۱۵ آبان تا ۱۵ آذر خودروی خود را دی اختیار دیگران بگذارند.

Lyft Ditch Your Car / لیفت

برنامه Ditch Your Car لیفت نه تنها هدف این شرکت را از تغییر مالکیت خصوصی خودرو به سمت سیستم حمل‌ونقل جدید اشتراکی تسریع می‌کند، بلکه راه را برای لیفت در جهت آزمایش مدل‌های جدید کسب‌و‌کار نیز هموار می‌کند. این شرکت در حال حاضر طرح‌های اشتراکی جدیدی در سال جاری معرفی کرده است که شامل پرداخت ماهانه ۱۹۹ دلار برای ۳۰ سواری و پرداخت ۳۹۹ دلار برای ۶۰ سواری می‌شود.

لیفت همچنین معتقد است که این نوع برنامه‌های اشتراکی باعث افزایش کارایی سیستم حمل‌ونقل و کاهش ترافیک می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه جدید لیفت، برای اشتراک خودروی شخصی با دیگران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..