تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی سی‌اف‌تی در غیاب فراکسیون ولایی در صحن مجلس

سیاست > مجلس - ایسنا نوشت: جلسه کمیسیون امنیت ملی از حدود ساعت هفت صبح امروز (یکشنبه‌) در محل صحن مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) آغاز شده است.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بنا به درخواست تعدادی از نمایندگان آن هم اکثرا از اعضای فراکسیون ولایی صبح امروز جلسه‌ای را با حضور مسئولانی از وزارتخانه‌های امور خارجه و اطلاعات، اقتصاد، بانک مرکزی و جمعی از صاحبنظران دانشگاهی برای بررسی لایحهCFT و کنوانسیون‌های مرتبط با FATF را برگزار کردند.

این‌ در حالی است که فراکسیون ولایی نیز در همان ساعت در جلسه جداگانه‌ای به بررسی ابعاد لایحه CFT پرداخته و اعضای این فراکسیون در جلسه کمیسیون امنیت ملی حاضر نشدند.

جلسه کمیسیون امنیت ملی به ریاست فلاحت پیشه، رییس این کمیسیون در محل صحن مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.

بعد از آن مجلس شورای اسلامی به صورت عادی وارد کار دستور کار خود می‌شود.

29215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی سی‌اف‌تی در غیاب فراکسیون ولایی در صحن مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..