تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکات مرد مرموز هنگام گفتگوی «ترزا می» با مجری بی‌بی‌سی +فیلم

حرکات عجیب مرد ناشناس هنگام گفتگوی «ترزا می» با مجری بی‌بی‌سی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفتگوی آندرو مار مجری شبکه بی بی سی با ترزا می نخست وزیر انگلیس با حاشیه ای جالب همراه شد.

هنگامی که تراز می در حال صحبت کردن با آندور مار بود، مردی ناشناس روی پل پشت استدیو به سوی نخست وزیر انگلیس شروع به حرکات ورزشی کرد و با توجه به شیشه های شفاف این استودیو شاید این شخص از هویت میهمان برنامه آگاه بوده است. به هر حال اینکه مرد مشکوک با  حرکات خود ترزا می را به سخره گرفته یا همه چیز در چند حرکت ورزشی ساده خلاصه می شود معمایی است که هنوز از آن رمز گشایی نشده هر چند که برخی رسانه ها چون اسکای نیوز احتمال استهزای خانم نخست وزیر توسط شخص ناشناس را می دهند.در ادامه حرکات مرد ناشناس را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکات مرد مرموز هنگام گفتگوی «ترزا می» با مجری بی‌بی‌سی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..