تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱ جام و ۴ برد؛ خوزستان، استانِ محبوب شفر

۷۸۱۲۶۴

۸۶ بازدید

 شیرین‌ترین خاطرات شفر با استقلال در خوزستان رقم خورده است.

 وبسایت نود: فقط یک برد در ۹ مسابقه، بدترین آمار شفر با استقلال را رقم زده بود. اتفاقی که این تیم را وارد چالش جدیدی کرد و سرمربی آلمانی باید فکری اساسی به حال تیمش می‌کرد. ولی زودتر از اینکه شفر دست به کار شود، شانس در خانه او را زد.

تیمی از خوزستان و سفری به مسجدسلیمان از راه رسید که شفر قبلا نشان داده بود راه پیروزی در آن‌جا را چقدر خوب بلد است. شفر فصل قبل دو بار برای مسابقه لیگ راهی خوزستان شده بود که با زدن ۷ گل، شش امتیاز کامل را از آن‌جا به تهران سوغات برده بود.

ابتدا سه گل به استقلال‌خوزستان زد و در سفر بعدی به اهواز، ۴ گل به فولاد زد. در پایان فصل هم راهی خرمشهر شد و قهرمانی جامِ حذفی را از آن‌جا به ویترین باشگاه استقلال اضافه کرد.

در این فصل هم به جز تراکتورسازی، هیچ تیمی به استقلال نباخته بود. ولی سفر چهار روزه به خوزستان، دو برد برای تیم شفر به همراه داشت. ابتدا برد در جام حذفی و حالا هم اولین برد خارج از خانه لیگ هجدهم که باز هم در خوزستان برای استقلال به دست آمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱ جام و ۴ برد؛ خوزستان، استانِ محبوب شفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..