تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواداران ترابزون‌ از حسینی و امیری راضی هستند

۷۸۱۲۶۰

۱۶۱۳ بازدید

روزنامه‌نگار ترکیه‌ای به بررسی عملکرد دو بازیکن ایرانی ترابزون‌اسپور در فصل ‌۱۹-۲۰۱۸ سوپرلیگ ترکیه و نظر هواداران ترکیه‌ای در خصوص این دو پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: بوراک ذیهنی، خبرنگار روزنامه «دامگا» ترکیه که وضعیت بازیکنان ایرانی شاغل در سوپرلیگ ترکیه را به‌دقت زیرنظر دارد و شناخت خوبی از فوتبال ایران در رده باشگاهی و ملی دارد، در یادداشتی به بررسی عملکرد وحید امیری و سیدمجید حسینی، دو خرید جدید ترابزون‌اسپور در فصل 19-2018 سوپرلیگ ترکیه پرداخته است.

در یادداشت ذیهنی آمده است:

«هرچقدر هم که مسابقات جام جهانی مرجع بوده باشد، از آنجایی که مجید حسینی و وحید امیری از لیگ ایران می‌آمدند، هواداران ترکیه‌ای شناختی از این دو نداشتند، هرچند حسینی خیلی زود این حس را از بین برد. کنار عملکرد خوب مجید در بازی‌هایی که به میدان رفته، حرکات خونسردانه‌اش، تمایلش به شرکت در کارهای هجومی و تسلیم نشدنش در نبردهای تن‌به‌تن، خیلی به‌سود تیم بوده است.

در چهار دیداری که ترابزون‌اسپور با مجید حسینی در سوپرلیگ ترکیه به میدان رفته، این تیم 3 برد و یک تساوی کسب کرده که به‌خصوص در بازی با گالاتاسرای ــ ترابزون‌اسپور در آن بازی 4 بر صفر پیروز شد ــ عملکردی فوق‌العاده داشت. در بازی با کاسیم‌پاشا نیز در تقابل با امبایه دیاگنه ــ مهاجم سنگالی کاسیم‌پاشا ــ در بیشتر نبردهای تن‌به‌تن پیروز بود. در حال حاضر اوضاع برای حسینی در ترابزون‌اسپور خیلی خوب پیش می‌رود.

وحید امیری اما هنوز در مرحله وفق پیدا کردن با تیم است. او هم با عملکردی که در بازی با کاسیم‌پاشا ارائه کرد، خوش درخشید. وحید با توجه به سرعتش، در جریان بازی بودنش و کمکی که به هم‌تیمی‌هایش می‌کند، به‌زودی این شانس را پیدا خواهد کرد که در ترکیب 11نفره ترابزون‌اسپور قرار بگیرد.

هواداران ترابزون‌اسپور هم از عملکرد حسینی و امیری بسیار راضی هستند و حتی خواهان حضور بازیکنانی ایرانی بیشتر در ترابزون‌اسپور هستند».

ترابزون‌اسپور که از 7 بازی اول خود 10 امتیاز کسب کرده، در حال حاضر در رده دهم جدول 18تیمی سوپرلیگ ترکیه است. شاگردان اونال کارمان از ساعت 19:30 امشب (یکشنبه) میهمان آکیسار بلدیه‌اسپور هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواداران ترابزون‌ از حسینی و امیری راضی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..