تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زائری: ملک ویلایی دکتر ولایتی وقف اباعبدالله است!

۷۸۱۲۷۸

۷۳۴ بازدید

محمدرضا زائری در اینستاگرامش نوشت: سالهاست در به دریم برای پیدا کردن جایی مستقل و غیر حکومتی که بتوانیم مراسم مذهبی را برگزار کنیم.

برترین ها: محمدرضا زائری، روحانی و فعال سیاسی با انتشار عکسی از روزنامه کیهان نوشت:

آقای شریعتمداری در روزنامه کیهان امروز نوشته اند که ملک ویلایی دکتر ولایتی وقف اباعبدالله است!

راستش ما که سالهاست مجله خیمه -تن‌ها نشریه تخصصی در باره سیدالشهدا و مجالس حسینی- را منتشر می‌کنیم امسال محرم نتوانستیم مجله را به چاپ برسانیم و زیر فشار بدهی‌ها در آستانه تعطیی و توقف کامل هستیم.

سالهاست در به دریم برای پیدا کردن جایی مستقل و غیر حکومتی که بتوانیم مراسم مذهبی را برگزار کنیم.

اگر می‌شود از شرایط ویژه برخوردار شد و وقف کرد من به عنوان اولین نفر آمادگی خود را برای دریافت تسهیلات - همان طور که آقای ولایتی در یافت کرده اند- اعلام می‌کنم و همان روز هم به محضر می‌روم و وقفنامه را ثبت خواهم کرد.

از آقای شریعتمداری هم متواضعانه و مصرانه خواهش می‌کنم موضوع را با همین جدیت پیگیری کنند و باقیات صالحات فراوان برای ترویج شعایر حسینی از خودشان باقی بگذارند.

زائری: ملک ویلایی دکتر ولایتی وقف اباعبدالله است!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زائری: ملک ویلایی دکتر ولایتی وقف اباعبدالله است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..