تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام یک تیم ایرانی به کره برای ادامه تولید «شاهزاده آبتین و پرطلایی»

تولید«شاهزاده آبتین و پرطلایی» در کره ادامه داردبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛فیلم سینمایی «شاهزاده آبتین و پرطلایی» محصول مشترک ایران و کره است که تولید آن در این کشور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه یک تیم ایرانی چند هفته‌ای است که عازم این کشور شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند، گفت:این فیلم احتمالا اواخر سال ۱۳۹۸ آماده پخش خواهد شد.

مهمترین بخش این اثر در زمان  نوسانات ارز در حوزه کار‌های مالی و حقوقی بود که تیم تولید موفق به انجام آن شده است.

اکران این اثر به صورت همزمان در ایران و کره خواهد بود و پس از آن در دیگر کشور‌های خارجی اکران می‌شود.

گفتنی است؛ مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در تولید «شاهزاده آبتین و پرطلایی» حمایت خود را انجام می‌دهد.

«شاهزاده آبتین و پر طلایی» داستان عاشقانه یک شاهزاده ایرانی و پرنسس کره‌ای را روایت می‌کند و کاری مشترک بین ایران و کره است.
اولین نمایش این فیلم در ایران و کره خواهد بود و اکران‌های بین المللی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. تهیه کنندگی آن برعهده علی نوری اسکویی و یک تهیه کننده کره‌ای است البته کارگردانی آن را هم یک کره‌ای بر عهده دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فیلم سینمایی «شاهزاده آبتین و پرطلایی»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام یک تیم ایرانی به کره برای ادامه تولید «شاهزاده آبتین و پرطلایی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..