تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعتی که به‌جای عقربه، مژه دارد! +فیلم

عجیب‌ترین ساعتی که دیده اید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت وسیله ای برای اندازه‌گیری زمان است. ساعت 24 ساعته حداقل از قرن پانزدهم مورد استفاده است. بد نیست بدانید که در گذشته بشر برای دانستن وقت و ایام، با توجه به تجربه و دانش زمانه، ساعت‌هایی را اختراع کرده و مورد استفاده قرار داده است. با پیشرفت علم و دانش بشری، به‌تدریج ساعت‌های دقیق‌تر مکانیکی، وزنه ای، فنردار، برقی، باطری‌دار و کامپیوتری جای ساعت‌های آبی، آفتابی و ساعت‌های ماسه‌ای را گرفتند.

به تازگی یک شرکت طراح، ساعتی ساخته است که تعجب مردم را بر انگیخته است.این ساعت به گونه‌ای طراحی شده است که شبیه به مژه چشم باشد. حتی این مدل ساعت عدد و عقربه ندارد.

مکانیزم این ساعت به دلیل نداشتن هیچ عدد یا عقربه ای، طوری است که هیچ صدای تیک تاکی تولید نمی‌کند. ساعت و دقیقه‌ها با فاصله میان مژه‌ها نشان داده می‌شوند. که البته این قضیه کمی عجیب است!

این ساعت توسط استودیوی طراحی Bina Biatel ساخته شده است. نام آن Lash Clock است. Lash Clock تنها برای نشان دادن زمان ساخته نشده است، شما می‌توانید با آن در زمان گم شوید. در واقع این دستگاه یک وسیله است که شما با آن می‌توانید مدیتیشن کنید.

اگر مژه‌های معمولی این ساعت برای شما آنقدر ها هم عجیب نیستند باید بگوییم که این گروه، ساعتی دیگری نیز با مژه‌های طلایی با سایه آبی طراحی کرده‌اند.

در ادامه کلیپی از این ساعت عجیب  مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر

انتهای پیام/

عجیب‌ترین ساعتی که دیده اید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعتی که به‌جای عقربه، مژه دارد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..