تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با پذیرش FATF توسط جامعه جهانی تحریم قانونی می‌شویم/ روایتی از پاسخ‌های عجیب وزیر نفت به دزدی 200 میلیارد تومانی

ساعت: 19:11 منتشر شده در مورخ: 1397/07/14 شناسه خبر: 1415891

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: در حادثه اهواز دیدیم که چگونه ملت را به رگبار بستند و با خیال راحت به آن‌ها تیر خلاص هم زدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناچ،  احمدعلیرضا بیگی با بیان اینکه چشم ملت به دولت است و آنان امکانات و منابع کشور را به مسئولان اجرایی سپرده‌اند تا کاری برایشان بکنند، ابراز داشت: با این وجود نه‌تنها کاری برای مردم نکرده‌اند و 90 درصد سرمایه‌ی ملت را در یک سال اخیر به باد داده‌اند، بلکه اکنون در اثر بی‌کفایتی‌شان جان مردم نیز در خطر است.

وی خاطرنشان ساخت: حادثه‌ی تروریستی اهواز بهترین نمونه برای عجز دولت‌مردان در تامین امنیت بود و به‌وضوح دیدیم ملت را رها کرد‌ه‌اند تا توسط سگ‌ها دریده شوند؛ در فیلم 12 دقیقه‌ای که مشاهده کردیم ملت را به رگبار می‌بستند که هیچ، در اثر تعلل و عدم تدبیر، با خیال راحت به آنان تیر خلاص نیز می‌زدند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با تاکید بر اینکه دولت صلاحیت اداره‌ی کشور را ندارد، در رابطه با پشت پرده‌ی FATF اظهار کرد: چنانچه FATF را قبول نکنیم فقط با آمریکا درگیریم و در دعوا نیز حلوا پخش نمی‌کنند اما چنانچه تصویب کنیم آمریکا کنار می‌رود و با این بهانه که ایران به تعهداتش عمل نمی‌کند، جامعه‌ی جهانی من‌جمله شورای امنیت، سازمان ملل و شرکای اقتصادی‌اش را مقابلمان قرار می‌دهد تا قانونی تحریم‌مان کنند!

وی به تاراج میلیاردی سرمایه‌های کشور در اثر بی‌توجهی وزرا اشاره و یادآور شد: وقتی دیدم وزارت نفت از مسئولیت دزدی 200 میلیارد تومانی یک کارمند ساده شانه خالی می‌کند شیخ الوزراء دولت، زنگنه را با طرح سوال به کمیسیون انرژی آوردم و از او پرسیدم چگونه یک کارمند 200 میلیارد را بر می‌دارد و 2 ساعت قبل از دستگیری کشور را ترک می‌کند؟

بیگی با اعلام اینکه بابای مدرسه برای خرید 20 هزار تومان مایع ظرف‌شویی امضاء 4 نفر را زیر فاکتور می‌آورد، تصریح کرد: 200 میلیارد تومانی که آن کارمند ساده برده است بودجه‌ی عمرانی یک سال آذربایجان‌شرقی است که آن را هم نمی‌دهند آنوقت وزیر نفت می‌گوید خوشبختانه اموال خوبی از خود بر جای گذاشته و ویلا و آپارتمانش را توقیف کرده‌ایم ولی من می‌گویم اموال توقیفی 15 میلیارد هم در نمی‌آورد.

وی بیان داشت: وقتی از زنگنه می‌پرسم با مسببان چه برخوردی کرده است پاسخ می‌دهد مدیرکل مالی آدم خوبی است و اینکاره نیست، معاون اداری و مالی وزارت نفت هم سلامت مالی دارد، می‌ماند رئیس شرکت اکتشافات که آن هم اواخر خدمتش بود و خدا را خوش نمی‌آمد در آستانه‌ی بازنشستگی با او برخورد کنیم!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با پذیرش FATF توسط جامعه جهانی تحریم قانونی می‌شویم/ روایتی از پاسخ‌های عجیب وزیر نفت به دزدی 200 میلیارد تومانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..