تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینفوگرافیک | سال گذشته چند تئاتر روی صحنه رفتند و چقدر فروختند؟

اینفوگرافیک | سال گذشته چند تئاتر روی صحنه رفتند و چقدر فروختند؟

فرهنگ > تئاتر - اینفوگرافیک وضعیت تئاتر کشور در سال 96 به تفکیک حوزه های مختلف از جمله درآمد، تعداد اجراها و نمایش ها و... از سوی اداره کل هنرهای نمایشی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمار تئاتر کشور در سال 96 را به تفکیک درآمد بلیت فروشی، تعداد تماشاگران، تعداد فارغ‌التحصیلان تئاتر، تعداد اجراها، تعداد نمایش‌ها، هنرمندان فعالِ تئاتر، تعداد سالن‌‌های اجرا و تعداد هنرمندان تئاتر اعلام کرد.

بر اساس این آمار، در سال 96، شش هزار و 930 نمایش روی صحنه رفتند که در مجموع بیش از پنج میلیون تماشاگر را جذب کردند و در نهایت بیش از هشت میلیارد تومان هم درآمد حاصل از بلیت فروشی در این سال بوده است.

همچنین در سال گذشته، دانشگاه‌ها و مراکز رسمی آموزشی یک هزار و 400 نفر فارغ‌التحصیل در رشته تئاتر داشته‌اند. جزییات بیشتر آمار تئاتر کشور در سال 96 را در قالب اینفوگرافیک زیر ببینید.

اینفوگرافیک تئاتر کشور در سال 96

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینفوگرافیک | سال گذشته چند تئاتر روی صحنه رفتند و چقدر فروختند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..