تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه کردها و روسیه در دیرالزور می خواهند کار داعش را یکسره کنند!/ نقشه

چگونه کردها و روسیه در دیرالزور می خواهند کار داعش را یکسره کنند!/ نقشه

بین الملل > خاورمیانه - ایسنا نوشت: نیروهای سوریه دموکراتیک حملات خود را علیه آخرین پایگاه داعش در حومه شرقی دیرالزور تشدید کرده‌اند. از سوی دیگر روسیه هم تجهیزات نظامی را به مناطق تحت کنترل دولت سوریه در این منطقه گسیل داشته است.

به نقل از روسیا الیوم،‌ نیروهای سوریه دموکراتیک تحت حمایت آمریکا عملیات نظامی گسترده‌ای را برای کنترل بر شهر هجین آخرین پایگاه مهم داعش در حومه شرقی دیرالزور ادامه می‌دهند.

منابع سوری گفتند، این نیروها پیشرفت داشته‌اند و نیروهای ائتلاف بین‌المللی مستقر در نزدیکی میدان نفتی "العمر" روز جمعه با چندین موشک زمین به زمین شهر هجین را مورد هدف قرار دادند.

تحرکات نظامی کردها و روسیه در دیرالزور

به گفته این منابع، داعش در واکنش به تظاهرات مردم شهر هجین منازلی را در این شهر منفجر کرد، تظاهرکنندگان خواستار خارج شدن افراد مسلح از شهرشان شده بودند تا هجین توسط ائتلاف بین‌المللی تخریب نشود، زیرا به نظر می‌رسد این ائتلاف این بار در نابودی بقایای داعش در حومه شرقی دیرالزور کاملا جدی است.

در این راستا،‌ منابع سوری تاکید کردند، روسیه نیز تجهیزات نظامی جدیدی به حومه شرقی دیرالزور در جنوب رود فرات ارسال کرده است، ده‌ها نیرو و خودروهای زرهی وابسته به نیروهای روسیه وارد شهر بوکمال واقع در شرق دیرالزور شده و در پایگاه‌های روبروی پایگاه‌های نیروهای سوریه دموکراتیک مستقر شدند.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه کردها و روسیه در دیرالزور می خواهند کار داعش را یکسره کنند!/ نقشه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..