تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاموشی ادامه دار رئال، فقر گلزن در قهرمان اروپا!

۷۸۱۲۱۴

۲۹۶ بازدید

رئال مادرید برای چهارمین بازی متوالی در گلزنی ناکام ماند و برای دومین بازی متوالی نیز رنگ شکست را به خود دید.

ورزش سه: رئال مادرید برای چهارمین بازی متوالی در گلزنی ناکام ماند و برای دومین بازی متوالی نیز رنگ شکست را به خود دید.

رئال که بیش از 5 ساعت بود که نتوانسته بود گلزنی کند، با امیدهای فراوان و با حضور بنزما و گرت بیل در خط حمله، امشب برابر آلاوس قرار گرفت تا بلکه هم بر طلسم عدم گلزنی پایان دهد و هم بتواند پس از سه بازی به پیروزی دست یابد اما در نهایت به هیچکدام از این اهداف نرسید.

خاموشی ادامه دار رئال، فقر گلزن در قهرمان اروپا!

رئال با گل دقیقه 95 مغلوب آلاوس شد و رکورد عدم گلزنی این تیم به بیش از شش ساعت افزایش یافت(409 دقیقه). این دومین شکست متوالی پس از باخت 1-0 برابر زسکا نیز بود. همچنین یک نکته نگران کننده دیگر رئال در این بازی، عدم خلق موقعیت گلزنی به خصوص در نیمه دوم بود.

این بدترین روند گلزنی رئال از سال 1985 است. در چنین شرایطی، کیلومترها دورتر رونالدو در ایتالیا برای یووه خوش می درخشد و امشب توانست یکی از دو گل تیمش را به اودینزه بزند تا حسرت رئالی ها بیشتر شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاموشی ادامه دار رئال، فقر گلزن در قهرمان اروپا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..