تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیبالا: رونالدو هم یک نفر مثل ماست

۷۸۱۱۹۱

۳۲۳ بازدید

پائولو دیبالا، ستاره جوان یوونتوس در مورد رفتار کریستیانو رونالدو در مدت کوتاه حضور در تورین صحبت کرد.

ورزش سه: پائولو دیبالا، ستاره جوان یوونتوس در مورد رفتار کریستیانو رونالدو در مدت کوتاه حضور در تورین صحبت کرد.

 تصاویر از همان ابتدا موید آن بود که رابطه دوستانه ای بین کریستیانو رونالدو و دیگر بازیکنان یوونتوس از جمله پائولو دیبالا مطرح شده است و حالا ستاره آرژانتینی بیانکونری از شوخی های رونالدو در تمرینات با ژائو کانسلو مدافع هموطن خود و دیگر عادات او صحبت کرده است.

دیبالا: رونالدو هم یک نفر مثل ماست

پائولو دیبالا گفت: "شاید در شبکه های اجتماعی یا تلویزیون رونالدو انسانی متفاوت به نظر می رسد اما او نیز مانند ماست. رونالدو با 100 درصد تمرکز در تمامی تمرینات حاضر می شود و معمولا انسانی ساکت است. رونالدو برخی مواقع شوخ طبع می شود و با همه یکسان برخورد می کند.

کریستیانو رونالدو گاهی اوقات در تمرینات ژائو کانسلو را دست انداخته و ادعا می کند در همین مدت کوتاه می تواند بهتر از او زیبا ایتالیایی صحبت کند و در کل با آن تصویری که در رسانه ها از او دیده می شود تفاوت دارد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیبالا: رونالدو هم یک نفر مثل ماست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..