تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال اختلال در خدمات همراه اول

احتمال اختلال در خدمات همراه اولبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همراه اول، یکی از اپراتورهای بزرگ موبایل ایران با ارسال یک پیامک به مشترکان خود از احتمال بروز اختلال در خدمات اینترنتی این اپراتور خبر داد. این اختلال که ممکن است از ساعات اولیه بامداد تا 6 صبح رخ دهد، به دلیل انجام عملیات توسعه ظرفیت شبکه رخ خواهد داد.

در این پیامک نوشته  شده است: «مشترک گرامی، ضمن سپاس از همراهی شما به آگاهی می‌رساند به دلیل انجام عملیات توسعه ظرفیت شبکه، احتمال بروز اختلال در سرویس اینترنت همراه شما از ساعات اولیه بامداد تا ۶ صبح وجود دارد.

انتهای پیام/

احتمال بروز اختلال در اینترنت همراه اول



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال اختلال در خدمات همراه اول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..