تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریزمان قطعا در حد مسی و رونالدو نیست

۷۸۱۱۳۹

۳۰۲ بازدید

دیگو سیمئونه پس از برتری 3-1 اتلتیکو برابر بروژ که با درخشش گریزمان همراه بود، این ستاره فرانسوی را بهترین بازیکن دنیا خطاب کرد.

ورزش سه: دیگو سیمئونه پس از برتری 3-1 اتلتیکو برابر بروژ که با درخشش گریزمان همراه بود، این ستاره فرانسوی را بهترین بازیکن دنیا خطاب کرد.

 گریزمان که نه در میان نامزدهای نهایی بهترین بازیکن سال یوفا قرار گرفت و نه میان سه نامزد نهایی The Best فیفا، چندی پیش در مصاحبه ای ضمن زیر سوال بردن این جوایز ادعا کرد که هم سطح با مسی و رونالدو است. اظهارنظری که با کنایه سرخیو راموس نیز روبرو شد.

گریزمان قطعا در حد مسی و رونالدو نیست

کیکه ستین، سرمربی بتیس در نشست خبری بازی با اتلتیکو و در مورد ادعای گریزمان گفت:« ببینید، گریزمان مطمئنا بازیکن بزرگی است اما قطعا هنوز در سطح مسی و رونالدو نیست. از نظر من مسی بی نظیر است و بازیکن بهتری محسوب می شود. گریزمان در سطح مسی نیست و او را یک پله پایین تر می بینم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریزمان قطعا در حد مسی و رونالدو نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..