تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۱۶ میلیارد ریال از کشت گوجه فرنگی عاید گوجه کاران می‌شود

۴۱۶ میلیارد ریال از کشت گوجه فرنگی عاید گوجه کاران می‌شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد علی فرهمند راد مدیر جهادکشاورزی شهرستان نیشابور گفت: امسال از سطح ۸۵۰ هکتار از مزارع شهرستان نیشابور حدود ۳۰ هزارتن گوجه فرنگی برداشت می‌شود.

وی با بیان اینکه متوسط برداشت گوجه فرنگی این شهرستان در هر هکتار ۳۵ تن است، افزود: این محصول علاوه بر تأمین نیاز‌های داخلی شهرستان برای مصرف به سایر شهرستان و استان‌ها صادر می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان نیشابور با اشاره به قیمت گوجه فرنگی، ادامه داد: بطور متوسط هر کیلوگرم گوجه فرنگی، ۱۴۰۰۰ ریال به فروش می‌رسد.

فرهمند راد گفت: برداشت گوجه فرنگی در نیشابور از اواخر تیرماه آغاز و تا اوایل مهر ادامه دارد.

وی افزود: برداشت گوجه فرنگی در این شهرستان برای ۸۵۰ نفر به طور مستقیم و ۱۰۲ هزار نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

انتهای پیام // ف.ش


۳۰ هزار تن گوجه فرنگی در نیشابور برداشت می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۱۶ میلیارد ریال از کشت گوجه فرنگی عاید گوجه کاران می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..