تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خارج کردن پای دلالان از عرصه ی کارزار اقتصادی

خارج کردن پای دلالان از عرصه ی کارزار اقتصادیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد با ابراز خرسندی از سیر نزولی دلارگفت: افزایش یا کاهش نرخ ارزبه نوعی تابع عملکرد نسبی مردم و دولت است.


وی با خواستار همکاری و حمایت بیشتر مردم با دولت در راستای کاهش و تثبیت نرخ ارز افزود: سیر نزولی دلار پای دلالان و اخلال گران اقتصادی را از عرصه ی کارزار اقتصادی خارج خواهد کرد.


رئیس اتاق اصناف مشهد  گفت: اگر چه طرح های کارشناسی و اصولی بانک مرکزی دیرهنگام بود، ولی امیدواریم بتواند جلوی سوء استفاده برخی افراد سودجو را گرفته و تعادل و آرامش را به بازار برگرداند.


بنانژاد با بیان اینکه کاهش نرخ ارز، خبری خوب برای مردم بخصوص حوزه های تولید و توزیع است افزود: از دولت انتظار داریم تمام توان خود را برای مدیریت بازار به کار گیرد و با اخلال گران در بازار ارز برخورد نموده و به تثبیت آن کمک نماید.


وی گفت: حوزه ی اصناف به ویژه واحدهای تولیدی از موضوع افزایش بی رویه ی ارزآسیب جدی دیده و متضرر گردیدند ، در حالیکه می توان در زمینه حمایت از تولید داخلی، با تدوین استراتژی و برنامه های کارساز از تعطیلی واحدهای صنفی جلوگیری کرد.


رئیس اتاق اصناف مشهد با تاکید بر حمایت همه جانبه همه ی اصناف و مردم ازاقدامات دولت در راستای رفع مشکلات مردم در حوزه ی اقتصادی گفت: معاندین و مخالفین نظام و به ویژه رسانه های بیگانه را که با دامن زدن به فضای اقتصادی کشورمان، برای ایجاد تورم در اقتصاد ایران و بالا رفتن قیمت ارز در بازار تلاش می کنند، ناامید و مأیوس نماییم.

انتهای پیام//ز.م

قیمت دلار با حمایت مردم در سراشیبی قرار گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خارج کردن پای دلالان از عرصه ی کارزار اقتصادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..