تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش عضو شورای شهر بندرگز در پی انتشار عملکرد یک ساله شهرداری

شیوا امامی عضو شورای اسلامی شهر بندرگز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ در واکنش به ارائه عملکرد یکساله شهرداری بندرگز گفت:گزارشی که حدیث خدمت را در پیشانی خود دارد با شعار بندرگز در مسیر توسعه جز شرمندگی برای ما اعضای شورا چیزی بهمراه ندارد .

وی گفت: خود را خجل و شرمنده مردم میدانم که در این مدت نتوانستم در خور شان و منزلت شهروندان با وجود پتانسیل‌های زیاد کاری انجام دهیم .

وی ادامه داد با شرمندگی مطلع شدم شهرداری بدون اطلاع و مصوبه شورا اقدام به ارائه گزارش عملکرد یکساله کرد که برابر قانون باید با تصویب و بررسی شورای شهر گزارش را منتشر می‌کرد.

امامی می‌گوید: ارائه گزارش عملکرد شهرداری بندرگز قطعا خالی از اشکال قانونی در نشر و هزینه نخواهد بود .

شیوا امامی افزود: اگر روزی توانستیم در رابطه با درآمد پایدار و امور عمرانی و طر حهای زیربنایی مانند؛ میدان ورودی ساحل کمربندی‌های شرقی، غربی، شمالی و جنوبی و همچنین تعریض خیابان اصلی پارک جنگلی و.. کاری انجام دهیم شاید بتوانیم گوشه‌ای از تعهد و وظیفه خود را به شهر وشهروندان انجام داده باشیم و این اقدامات را به اطلاع شهروندان برسانیم.

وی اضافه کرد: شورای شهر در اولین جلسه رسمی خود این موضوع را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام /ع

صحبت‌های عضو شورای اسلامی شهر بندرگز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش عضو شورای شهر بندرگز در پی انتشار عملکرد یک ساله شهرداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..