تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۰۰۰ پاکت سیگار قاچاق در قزوین کشف شد

ساعت: 15:18 منتشر شده در مورخ: 1397/07/14 شناسه خبر: 1415755

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت عامل قاچاق 3 هزار پاکت سیگار در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود احمدی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودروها در محور قزوین-زنجان با مشکوک شدن به یک خودروی عبوری پس از متوقف ساختن آن 3 هزار پاکت سیگار را کشف کردند. 


وی افزود: پس از بررسی، پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعبه هفتم رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع داده شد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین تصریح کرد: این شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت 690 میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۰۰۰ پاکت سیگار قاچاق در قزوین کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..