تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت دلار باید بین ۶ تا ۸ هزار تومان باشد/ تابع نظر مقام معظم رهبری در تصویب FATF هستیم

ساعت: 15:10 منتشر شده در مورخ: 1397/07/14 شناسه خبر: 1415790

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت دلار به صورت میانگین باید مبلغی میان ۶ تا ۸ هزار تومان بوده و بیشتر از این قیمت بالاتر نرود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید هادی بهادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به کاهش قیمت دلار، اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی در کاهش قیمت دلار آزادی واردات ارز توسط دولت بوده و زمانی که عرضه زیاد شود قیمت ها کاهش می یابد.

وی، افزود: دولت هفته گذشته واردات ارز به هر شکلی را آزاد کرد و همین موجب شکستن حباب دلار شد، در کنار این عامل موارد دیگری تاثیر گذار بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به قیمت واقعی دلار تاکید کرد: دلار باید بین ۶ تا ۸ هزار تومان باشد و این قیمت با ارزش پولی ایران یک نرخ منطقی است.

وی، با اشاره به این که مسائل سیاسی نیز بر کاهش قیمت دلار اثر داشته، افزود: فردا یکشنبه ۱۵ مهر در مجلس مسئله FATF به طرح و بررسی گذاشته می شود و باید با بررسی تمام جوانب رای گیری شود.

بهادری، با تاکید بر این که تابع نظر مقام معظم رهبری در تصویب FATF هستیم، ابراز کرد: باید رای خود را متناسب با وضعیت انتخاب کنیم که در برابر آن پاسخگو خواهیم بود، اما به طور کلی ریاست مجلس اگر نظر مقام معظم رهبری را در این خصوص ارائه کند تابع نظر رهبری در تصویب یا رد FATF خواهیم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت دلار باید بین ۶ تا ۸ هزار تومان باشد/ تابع نظر مقام معظم رهبری در تصویب FATF هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..