تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی WWE 2K19 برای کامپیوتر – نسخه کرک شده CODEX

نسخه نهایی بازی WWE 2K19 سه روز پیش از انتشار رسمی آن در شبکه استیم، توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. این بازی در دنباله ی نسخه ۲۰۱۸ بازی مسابقات کشتی کج قرارگرفته و بهبودهای کاربردی به همراه کاراکترهای جدید را به گیمرها عرضه می کند. دانلود بازی WWE 2K19 بدست استودیو Visual Concepts توسعه یافته و کمپانی نام آشنای ۲K آن را منتشر کرده است. در دانلود بازی WWE 2K19 تمرکز بر روی برنامه‌های Smackdown Live و ۲۰۵ گذاشته شده است.

در انتهای لیست‌ها ما دوباره شاهد قسمت “دیگر” (Other) هم هستیم. این بخش شامل افرادی است که مدیریت برند خاصی را بر عهده دارند یا علی رغم سابقه حضورشان در WWE، وابستگی خاصی به شرکتی ندارند. جان سینا (John Cena) به عنوان یک عضو آزاد خطاب می‌شود و می‌تواند در هر برندی که بخواهد حضور پیدا کند. نیکی بلا (Nikki Bella) هم شامل این قائده می‌شود و او آزاد است. آخرین حضور نیکی همراه با خواهرش یعنی بری بلا (Brie Bella) در قسمت جدید برنامه RAW بود. کریس جریکو (Chris Jericho) به برند خاصی وابستگی ندارد و فعلا با افرادی همچون کنی امگا (Kenny Omega)، در ژاپن برای New Japan Pro Wrestling کار می‌کند.

WWE 2K19 PC-CODEX

دانلود-بازی-WWE-2K19

دنیل برایان یکی از برجسته‌ترین کشتی‌گیران شرکت WWE بوده که طی چند سال گذشته، مسیر پر فراز و نشیبی را در حرفه‌ی خود طی کرده است. ۲K گیمز با الگوگیری از مسابقاتی که وی داشته، بخش مخصوص به او را در دانلود بازی WWE 2K19 قرار داده است و شما در آن باید ۱۱ مسابقه افسانه‌ای دارای ماموریت به علاوه یک مسابقه “غافلگیرکننده” را پشت سر بگذارید. بازی‌بازان با قرار گرفتن در شخصیت‌های مختلف دنیل برایان و پیروزی در مسابقات، می‌توانند محیط‌ها، سوپرستارها، پوشش و مقام‌های قهرمانی‌ جدید را آزاد کنند.

بخش جدید Tower این امکان را برای کاربران به وجود می آورد تا با ماموریت های مختلف در مقابل حریفان متفاوت قرار بگیرند. در بخش Tower چالش های مختلفی بر اساس تم های منحصر به فردی مانند The Women’s Revolution قرار دارد. علاوه بر این، انواع مختلفی از مسابقات قرار دارد که تکراری شدن بازی جلوگیری می کند. در برخی از مسابقات نیز برای جذابیت بیشتر، بازیکنان و حریفان قدرتمند تر ظاهر می شوند.

منبع توضیحات: دانلودها، گیم فا و سخت افزار مگ

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-WWE-2K19 اسکرین-شات-بازی-WWE-2K19 اسکرین-شات-بازی-WWE-2K19 اسکرین-شات-بازی-WWE-2K19 اسکرین-شات-بازی-WWE-2K19 info

WWE 2K19 arrives as the latest entry to the flagship WWE video game franchise and features cover Superstar AJ Styles. WWE 2K19 will showcase a massive roster of popular WWE Superstars, Legends and Hall of Famers, as well as NXT favorites. Experience authentic WWE gameplay, extensive creation options, engaging match types, fan-favorite modes and much more!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit: Windows® 7 (latest updates)
Processor: Intel Core i5-3550 / AMD FX 8150
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670 / Radeon HD 7850
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Additional Notes: At least 2 GB DDR Video Memory

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit: Windows® 7, Windows® 8 (8.1) or Windows® 10 (latest updates)
Processor: Intel Core i7 3770 / AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 970 / AMD GPU Radeon R9 290X
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی WWE 2K19 برای کامپیوتر – نسخه کرک شده CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..