تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی شخصیت نوید محمدزاده در فیلم، منبع الهام یک خواننده شد

وقتی شخصیت نوید محمدزاده در فیلم، منبع الهام یک خواننده شد

رضا کولغانی، خواننده تیتراژ فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» (به کارگردانی هومن سیدی) می‌گوید: «پیش از این برای فیلم «خشم و هیاهو» یک تجربه با هومن سیدی داشتم که شاعر آن کار محمود طلوعی بود. برای همین هم او از همان ابتدا فیلم‌نامه را داد تا بخوانم و خواست موسیقی را به سمتی ببریم که به شخصیت نوید محمدزاده در فیلم (شاهین) نزدیک باشد و حال و هوای زندگی آن قشر از آدم‌های جامعه را در بر بگیرد.»

او ادامه می‌دهد: «ما هم موسیقی و کلام را که سروده احسان گودرزی بود، به همان سمت و سو بردیم. تمام اتفاق‌هایی که به لحاظ روایت موسیقی در فیلم افتاده، در تیتراژ آخر هم لحاظ شده و به این ترتیب اثری خلق شده که علاقه عجیبی به آن دارم و امیدوارم مخاطبان سینما هم از این کار لذت ببرند.»

کولغانی اظهار می‌کند: «هومن سیدی شناخت بسیار خوب و درستی نسبت به موسیقی دارد و به همین دلیل هم در کارش موفق است. شنیدن موسیقی خوب و درکِ تفاوت آن با دیگر موسیقی‌ها، تأثیر بسیاری دارد و به همین دلیل هم نمی‌تواند به راحتی از موسیقی در فیلم‌هایش بگذرد. برای من همکاری بسیار دلچسبی بود و از کار کردن با هومن و تیم خوبش کاملاً رضایت دارم و پیامدهای خوبی برای خود من داشته است.»

او که پیش از این به واسطه حضورش در گروه موسیقی «داماهی» بیشتر سمت و سوی موسیقی آکوستیک رفته، بیان می‌کند: «من پیش از این، تجربه خیلی جدی در موسیقی الکترونیک نداشته‌ام و خوشحالم که برای اولین‌ بار با یک تیم درست و حسابی این کار را انجام دادم؛ البته کارهایی هم با علی پناهی کرده‌ام که آنها هم جذاب بودند.»

رضا کولغانی

این خواننده همچنین می‌گوید: «بامداد افشار (آهنگساز موسیقی متن فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده) در کارش و همچنین موزیک الکترونیک ایران، برای خودش امضا دارد و مسیر درستی را هم در حال پیمودن است؛ یک فضای بسیار مدرن و در کنارش استفاده از موسیقی‌های فولک و لحن‌های سنتی که شناخت درستی از آن‌ها دارد و می‌توانید آن را در کارهای مشترکش با اصغر پیران هم بشنوید.»

او اضافه می‌کند: «به موزیک بامداد افشار می‌توان به عنوان بخشی از این فیلم نگاه کرد که تأثیر زیادی روی آن داشته و در واقع موسیقی جنبه حرکتی عجیبی در این فیلم دارد. بامداد زحمت زیادی برای این موزیک کشیده و موسیقی‌اش همانند فضای فیلم، یک فضای کولی و وحشی و مدرن دارد.»

کولغانی در ادامه اظهار می‌کند: «من لحن موزیک تیتراژ را با شعر احسان (گودرزی) ساختم و با چند لاین گیتاری که ابراهیم علوی زده بود، برای بامداد فرستادم و او هم کار را در بهترین حالت ممکن تحویل داد. در واقع می‌توانم بگویم که همه چیز در این فیلم کنار هم چفت شده، از موزیک، تا فیلم‌نامه و کارگردانی؛ من خودم خیلی نسبت به آن امیدوارم.»

فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ‌زده»، اثر تازه هومن سیدی با موسیقی متن بامداد افشار و تیتراژ به آهنگسازی و خوانندگی رضا کولغانی خواننده هرمزگانی و ترانه‌سرایی احسان گودرزی، در تهران و شهرستان‌ها به اکران درآمده است.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی شخصیت نوید محمدزاده در فیلم، منبع الهام یک خواننده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..