تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه می‌توان تیم ملی را تبدیل به یک تیم قهرمان کرد؟

۷۸۱۰۹۴

۳۷۳۴ بازدید

کارلوس کی‌روش پست اینستاگرامی در ارتباط با جام ملت‌های آسیا منتشر کرد.

خبرآنلاین: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در اینستاگرام خود پستی در ارتباط با آماده سازی تیم ملی برای جام ملتهای آسیا منتشر کرد.

پست اینستاگرامی کارلوس کی روش : «جام ملّت های آسیا؛ امارات متحده عربی - ۲۰۱۹ "خوب بودن یا عالی بودن، سوال این است

در فوتبال، همانند زندگی، شما میتوانید یک بلیط بخت آزمایی بخرید و بعد از آن در خانه بنشینید و از نوشیدن چای لذت ببرید و یا شما میتوانید خود را هر روز به چالش بکشید و‌ هر روز تا آخر عمر بهتر شوید. این اراده لازمه برای پیشرفت است.

بعد از جام جهانی روسیه ۲۰۱۸، چالش و‌ سوالی که تمامی اعضای تیم ملی که شامل مسئولین، مربیان، بازیکنان و کادر اجرایی و اداری تیم میباشد این است: - چگونه میتوان تیم ملی را تبدیل به یک تیم قهرمان کرد؟

با در نظر گرفتن تمامی مشکلات مالی و اجتماعی چگونه میتوان از بینش شکل گرفته برای آماده سازی برتر تیم ملی استفاده کرد که در زمینه هایی که بقیه شکست خوردند به موفقیت دست پیدا کنیم ؟

با در نظر گرفتن منابع بسیار محدود و عدم حمایت چگونه میتوان از "خوب" تبدیل به "عالی" شد؟

این پست کی روش ادامه دارد...»

چگونه می‌توان تیم ملی را تبدیل به یک تیم قهرمان کرد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه می‌توان تیم ملی را تبدیل به یک تیم قهرمان کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..