تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور فعال گروه سایپا در نمایشگاه خودرو ارومیه جاي قدرداني دارد

نماينده مردم اروميه در بازدید از غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو این شهر گفت:

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توليد داخلي از اهميت زيادي برخوردار است و دو خودروساز سايپا و ايران خودرو حكم ناموس ايران را دارند.

به گزارش شمانیوز: نادر قاضی پور در جریان بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه خودرو، قطعات و‌ صنایع وابسته آذربایجان غربی با بیان مطلب فوق، خاطرنشان کرد: سايپا با عرضه خودروهای سبک و سنگین و قطعات خودرویی، حضور فعالی در نمایشگاه خودرو ارومیه حضور يافته که جای قدردانی دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر سایپا بتواند خودروی صد در صد ایرانی تولید کند، افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و در صورتي كه خودمان توان تولید خودرو را داشته باشیم، دیگر نیازی به واردات خودرو نیست.

قاضی پور افزود: اگر خودروی سنگین وارد شود، چندان اشکال ندارد ولی با توجه به سابقه طولاني در بحث توليد خودرو سواری بايد به سمت توليد خودرو كاملا ايراني برويم و در اين صورت مي توان قيمت ها را كنترل كرد چرا كه واردات خودرو سواري با قيمت بالا باعث شکاف طبقاتی در جامعه می شود.

منبع: سایپانیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور فعال گروه سایپا در نمایشگاه خودرو ارومیه جاي قدرداني دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..