تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار استاندار با خانواده شهدای نیروی انتظامی

دیدار استاندار با خانواده شهدای نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری  ، اقبال عباسي امروز و به مناسبت هفته نيروي انتظامي با حضور در منزل شهيدان لطف الله ايزدي وعلي عليپور ضمن قدرداني از خانواده هاي شهيد افزود:تجليل، تکريم و سرکشي از خانواده شهدا، رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي رزمندگان دفاع مقدس را براي مسئولان يادآوري مي‌کند.

وي خانواده شهدا را تداوم نهضت انقلاب اسلامي عنوان کرد و افزود خانواده‌هاي شهدا برکت جامعه اسلامي هستند.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد:امنيت و آرامش حاکم بر کشور عزيز ايران ، مرهون تلاشها و رشادت کليه نيروهاي نظامي، انتظامي و امنيتي است که همواره با از خود گذشتگي اين موهبت ارزشمند را براي ملت عزيز ايران فراهم کردند.

عباسي ادامه داد:نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در حفظ نظم، امنيت داخلي و برقراري فضاي آرام جامعه نقش اساسي و کليدي بر عهده دارد و هميشه ثابت کرده است که بعنوان يار و ياور در کنار مردم بوده و از هرگونه خدمتِ صادقانه کوتاهي نکرده است.

استاندارگفت :استقامت و ايثار خانواده شهدا تداوم نهضت انقلاب اسلامي بوده و خانواده‌هاي شهدا برکت جامعه اسلامي هستند.

ديدار استاندار با خانواده شهداي نيروي انتظامي

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار استاندار با خانواده شهدای نیروی انتظامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..