تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ۶ درجه ای هوا در انتظار اصفهان!

استان‌ها > اصفهان - به دنبال بررسی نقشه‌های جوی و پیش بینی ناپایداری‌های شدید در استان اصفهان از امروز تا روز یکشنبه شاهد کاهش تدریجی هوای اصفهان هستیم و تا دو روز آینده دمای هوای اصفهان تا شش درجه سردتر خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اصفهان، اداره کل هواشناسی استان اصفهان به دنبال بررسی نقشه‌های جوی و پیش بینی ناپایداری‌های شدید در استان اصفهان اطلاعیه‌ای را صادر کرده است.

بر اساس این اطلاعیه ریزش هوای سرد و گذر امواج ناپایدار در لایه‌های میانی جو از بعدازظهر امروز تا اواسط روز یکشنبه بر آسمان استان پیش بینی می‌شود.

 بر این اساس شرایط رگبار و رعدوبرق، گاهی طوفان محلی بر روی استان به ویژه نیمه شمالی در روز شنبه پیش‌بینی می‌شود.

 طی دو روز آینده افت دما بین پنج تا شش درجه سانتیگراد انتظار می‌رود.

آب و هوا

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ۶ درجه ای هوا در انتظار اصفهان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..