تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طب سوزنی در درمان میگرن موثر است؟

طب سوزنی در درمان میگرن موثر است؟به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر سید مهدی میرغضنفری دکترای تخصصی فیزیولوژی، درباره طب سوزنی اظهار کرد: طب سوزنی موجب بهبود خونرسانی به صورت می‌شود و به عبارتی در کاهش پف‌کردگی و رفع خطوط چین و چروک موثر واقع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر طب سوزنی توسط متخصص انجام شود عوارضی را به همراه ندارد، افزود: طب سوزنی در کنترل و حتی بهبود برخی از دردها همچون کمر درد، سردرد ومیگرن نیز بسیار موثر است.

این دکترای تخصصی فیزیولوژی عنوان کرد: افرادی که مبتلا به استرس و اضطراب نیز با انجام طب سوزنی توسط پزشک متخصص نیز تا حدودی از این مشکلات رهایی می‌یابند.

میرغضنفری یادآور شد طب سوزنی اگر توسط افراد غیر متخصص و با استفاده از سوزن‌های غیر استریل انجام شود، امکان انتقال بیماری‌های هپاتیت و ایدز را نیز افزایش می‌دهد.

منبع: طبنا

انتهای پیام/

تاثیر طب سوزنی در بهبود میگرن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طب سوزنی در درمان میگرن موثر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..