تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی تاکنون منتظر تعیین تکلیف تفکیک وزارتخانه‌ها بود/ رئیس‌جمهور براساس ساختار کنونی وزرا را معرفی می‌کند

روحانی تاکنون منتظر تعیین تکلیف تفکیک وزارتخانه‌ها بود/ رئیس‌جمهور براساس ساختار کنونی وزرا را معرفی می‌کندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، درخصوص قوت گرفتن خبر جابجایی وزرا و همچنین معرفی وزرای کار و اقتصاد به مجلس شورای اسلامی گفت: باید سعه صدر داشت و صبر کرد و دید رئیس‌جمهور در نهایت چه تصمیمی می‌گیرند. آنچه مسلم است، این است که با رای استمزاجی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، موضوع تفکیک وزارتخانه‌ها دیگر عملا امکانپذیر نیست.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور تاکنون منتظر بودند که وضعیت تفکیک وزارتخانه‌ها تعیین تکلیف شود و براساس آن، سه یا شش وزیر پیشنهادی را به مجلس شورای اسلامی معرفی کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به ساختار کنونی قوه مجریه اظهار داشت: اکنون که در مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف وزارتخانه‌ها مشخص شده است، براساس ساختار کنونی دولت، رئیس‌جمهور در فرصت قانونی باقیمانده وزرای امور اقتصادی و دارایی و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به پارلمان معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:دولت در انتخاب وزرا افراد شایسته را انتخاب کند 

امیری در پاسخ به این سوال که آیا خبر درخواست رئیس‌جمهور از علی لاریجانی مبنی بر توقف استیضاح‌ها صحت دارد؟ تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی از یکسری اختیارات قانونی برخودار است. در شرایط کنونی نیز تعامل میان دولت و پارلمان از ضرورت‌های غیرقابل اجتناب کشور است. بنابراین در حال تعامل با مجلس شورای اسلامی هستیم تا ان‌شاالله امورات کشور به شکلی که خیر و صلاح و همچنین سود کشور است، پیش رود.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

روحانی تاکنون منتظر تعیین تکلیف تفکیک وزارتخانه‌ها بود/ رئیس‌جمهور براساس ساختار کنونی وزرا را معرفی می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی تاکنون منتظر تعیین تکلیف تفکیک وزارتخانه‌ها بود/ رئیس‌جمهور براساس ساختار کنونی وزرا را معرفی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..