تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارت پایان‌خدمت جعلی، کار دست یک ملی‌پوش داد!

کارت پایان‌خدمت جعلی، کار دست یک ملی‌پوش داد!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از ملی‌پوشان فوتسال که از ۶ سال پیش با کارت پایان خدمت سربازی جعلی در لیگ برتر و تیم‌ملی بازی کرده، از حضور در ادامه مسابقات فصل جاری لیگ برتر منع شد.

فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه این بازیکن، اعلام کرده تا اطلاع ثانوی از وی استفاده نشود. این بازیکن که با کارت‌ پایان خدمت جعلی، گذرنامه دریافت کرده بود، با تیم ملی نیز در سفرهای خارجی حضور داشته است.

این بازیکن در ابتدای فصل مدارک خود را برای صدور کارت بازی به سازمان لیگ فوتسال داده و با مشکوک شدن سازمان لیگ و بررسی اصل مدارک دریافتی، جعلی بودن کارت پایان خدمت محرز می‌شود.

بیشتربخوانید:سلیمانی: هیچ بازیکن متهم به قتل در تیم ملی فوتسال کشورمان حضور ندارد 

او نتوانسته بود به دلیل صادر شدن کارت بازی، در هفته‌های ابتدایی لیگ به میدان برود اما با توجه به غیبت هشت‌ساله‌اش، معافیت خود را از نظام‌وظیفه دریافت کرد و مشکلش برای حضور در لیگ حل شد اما با توجه به جعل کارت، از سوی کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کارت پایان‌خدمت جعلی، کار دست  ملی‌پوش بسکتبال داد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارت پایان‌خدمت جعلی، کار دست یک ملی‌پوش داد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..