تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!

۷۸۰۹۵۷

۱۴۳۸ بازدید

برترین‌ها - ترجمه از الهام مظفری: حتما این را شنیده اید که «یک عکس به اندازه هزار کلمه، حرف برای گفتن دارد» این درست است، اما گاهی هم یک عکس بیشتر از آنچه نشان می‌دهد، داستان در دل خود پنهان کرده است. یعنی اگر ماجرای پشت آن را بدانیم، دچار احساسات عمیق تری می‌شویم.

۶۰ سال سوگواری


«کلارا گانت» ۶۰ سال منتظر بود شوهرش از جنگ کره بازگردد. «ژوزف گانت» سربازی بود که مفقودالاثر شد و بقایایش در سال ۲۰۱۳ به همسرش بازگردانده شد. کلارا همچنان برای شوهرش که ۶۳ سال پیش به جنگ رفته بود، سوگواری می‌کرد. این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!

سوگواری برای پسر از دست رفته در حادثه ۱۱ سپتامبر


۱۱ سپتامبر یکی از بدترین روز‌های تاریخ آمریکا بود. در این حادثه ۲۹۹۶ نفر جان خود را از دست دادند. مردی که در تصویر می‌بینید، در مقابل نام فرزندش زانو زده و ادای احترام می‌کند.

این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!

کنجکاوی یک خرس قطبی زیبا


همان طور که یخ‌های قطب شمال ذوب می‌شود، خرس‌های قطبی مجبورند در جستجوی غذا به خشکی بروند. این خرس در حال راه رفتن این پنجره باز را می‌بیند. او بسیار خودمانی است و حتی بعد از این عکس هم به کنجکاوی خود ادامه داد.

این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند! آخرین کرگدن سفید نر

در ۱۹ مارس ۲۰۱۸، سودان، آخرین کردن سفید شمالی نر در دستان جنگل‌بان حیات‌وحش «ژوزف واچیرا» درگذشت. او بعد از اینکه از کنیا به حفاظتگاه حیوانات آورده شد، عمر طولانی کرد و در نهایت در اثر کهولت سن درگذشت و دقایق پایانی آرامی داشت.

این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند! خوابیدن کنارش برای آخرین دقایق

جیمز کتی در انفجاری در عراق کشته شد. همسرش، کاترین کتی در آن زمان باردار بود و درخواست کرد برای آخرین بار کنار تابوتش بخوابد. با درخواست او موافقت کردند و کاترین شب آهنگ‌های مورد علاقه خود و همسرش را پخش کرد.

این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!

غذادادن به گربه‌های یتیم


سرباز نیروی دریایی آمریکا در حال غذا دادن به بچه گربه‌هایی که مادرشان را از دست داده بودند. این عکس بعد از خمپاره‌باران در جنگ کره گرفته شده است.

این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند! خودش را وقف نجات کرگدن‌های سیاه کرده

یوسف از «کیلیفی»، یک کرگدن سیاه جوان مراقبت می‌کند که از سال ۲۰۱۳ در دسته گونه‌های درمعرض انقراض قرار دارند. کیلیفی در آن زمان یکی از ۴۵۰۰ کرگدن سیاه باقی مانده بود و یوسف خودش را وقف مراقبت از او کرده بود.

این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!

پرستاری از توله خرس‌ها


این عکس از فاصله بسیار نزدیک از خرس قطبی مادر گرفته شده است. او مدتی می‌خوابید و بعد بیدار می‌شد تا به توله‌هایش شیر دهد و آنقدر ضعیف بود که سرش را از خستگی خم کرده بود. او همیشه نزدیک آب می‌ماند تا بتواند برای آن‌ها شکار کند.

این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!

بعد از پیوند صورت

«کتی استابلفیلد» زمانی در شرایط بسیار بدی قرار داشت و به خودش تیراندازی کرد تا به زندگیش پایان دهد. بعد از ۳ سال انتظار برای پیوند صورت، مادربزرگی تصمیم گرفت صورت نوه‌اش را به او اهدا کند. بعد از ۳۱ ساعت عمل جراحی، کتی یک صورت جدید پیدا کرد، اما مدت زیادی طول می‌کشد تا کاملا بهبود یابد. این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!

نجات فیل‌ها


نائومی در پناهگاه فیل‌ها در آفریقا کار می‌کند. او به بچه فیل‌ها یاد می‌دهد چطور بسیاری از کارها را انجام دهند و از آن‌ها در برابر خطرات احتمالی حفاظت می‌کند. بچه فیل عشقش را به محافظش نشان می‌دهد.

این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!

تانیا ساین در حال سوگواری برای همسرش


تانیا باردار بود که شوهرش را در جنگ از دست داد. در این تصویر او را در روز قبل از سومین سالگرد ازدواجشان می‌بینید. این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند! سگی در کنار قبر صاحبش

کریستینا ماریا یکی از افرادی بود که در زلزله سال ۲۰۱۱ برزیل جان خود را از دست داد. سگش را می‌بینید که در دومین روز مرگش کنار قبر او در ریودوژانیرو نشسته است.

این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!

گریه بعد از ۶۰ سال دوری از خانواده


خانواده‌های کره شمالی و کره جنوبی، بعد از ۶۰ سال جدایی، در آگوست ۲۰۱۸ یکدیگر را ملاقات کردند. مقامات صلیب سرخ فهرست خانواده‌هایی که دوباره می‌توانستند یکدیگر را ببینند، اعلام کردند و نام این مرد در لیست قرار داشت. در این لحظه او خانواده اش را دیده و به خانه‌اش بازمی‌گردد.

این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!

خراش‌های روی دیوار اتاقک گاز آشویتس


مردان، زنان و کودکان توسط افسران اس‌اس برهنه می‌شدند و در اتاقک‌های گاز انداخته می‌شدند. بعد از اینکه تعداد مشخصی حبس می‌شدند، مسئولین گاز «زیکلون بی» آزاد می‌کردند که به تدریج آن‌ها را مسموم می‌کرد. این عکس جای ناخن‌های زندانیان را روی دیوار در تلاش برای فرار نشان می‌دهد.

این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!

مردی که سگش را بعد از سونامی پیدا کرد


سونامی سال ۲۰۱۱ ژاپن ۱۵۸۹۶ نفر را کشت. در این عکس، مردی را می‌بینید که به طرز باورنکردنی سگش را دوباره پیدا کرده است.

این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!

مهاجران در حال تلاش برای زنده ماندن بعد از واژگونی قایقشان نزدیک ساحل مالتا


۱۳۴ مهاجر در قایقی بودند که غرق شد. ایستگاه نجات ساحلی مهاجران در مالتا همه آن‌ها را نجات داد. عکاس فریاد کشید و نیرو‌های نجات را باخبر کرد و آن‌ها هم به سرعت برای کمک آمدند.

این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!

پسربچه ۸ ساله در تشییع جنازه پدرش


این پسربچه ۸ ساله پدرش را در جنگ از دست داده و در این عکس ببینید که سعی دارد اشک هایش را نگه دارد در حالی که پرچم آمریکا را به او می‌دهند که روی تابوت پدرش بیندازد. این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!

دختربچه ۱۲ ساله بعد از فوران آتشفشان


«اومایرا سانچز» دختر بچه ۱۲ ساله را می‌بینید که سه روز در میان آب، گل و لای، جسد خانواده و خرابه‌های خانه‌اش، بعد از فوران آتشفشان در کلمبیا در سال ۱۹۸۵ گیر افتاده بود. این عکس تنها چند دقیقه قبل از مرگ دخترک در اثر حمله قلبی گرفته شده است. بسیاری افراد عکاس را متهم کردند هیچ کاری برای نجات او نکرده است. این عکس چند ماه بعد از مرگش منتشر شد.

این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند! ویولن زدن در تشییع جنازه معلم

«دیه‌گو فرازائو» یک کودک برزیلی فقیر بود که وقتی معلمش به او موسیقی آموخت تا از فقر و خشونت از طریق استعدادش رها شود، زندگیش دگرگون شد. در این عکس او را می‌بینید که در تشییع جنازه معلمش ویولن می‌زند.

این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!

لحظاتی قبل از سونامی در تایلند


در سال ۲۰۰۴ زلزله بزرگی اقیانوس هند را لرزاند و موجب امواج سهمگینی شد که به ساحل غربی سوماترای شمالی در تایلند برخورد کرد. در این عکس می‌بینید امواج سونامی به مردمی نزدیک می‌شود که نمی‌دانند چه کار کنند و کجا بروند.

این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!


کدام یک از تصاویر بالا بیشتر شما را تحت تاثیر قرار داد؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این عکس‌ها اشکتان را درمی‌آورند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..