تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر Red Dead Redemption 2 عمق بافت‌های گرافیکی این بازی را نشان می‌دهد +تصاویر

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت راک‌استار عمده موفقیت خود را مدیون فرنچایز Grand Theft Auto است و مسئولان این شرکت توانسته‌اند به خوبی این سری را طی دو دهه اخیر به روز کرده و با ذائقه مخاطب تطبیق دهند.

اما راک استار در سال 2010 فرنچایز جدیدی را معرفی کرد. این فرنچایز که Red Dead Redemption نام دارد، از نظر ویژگی جهان باز یا همان Open World بودن، شبیه به GTA بود، با این تفاوت که در دوره تاریخی متفاوتی روایت می‌شد.

نسخه اول Red Dead Redemption به روایت سال 1911 میلادی، درست زمانی که اوج درگیری کابوی‌ها در آمریکا بود و دسته‌های مختلف این افراد غرب آمریکا و شمال مکزیک را تصاحب کرده بودند و با هفت‌تیرهای معروف خود به نبرد با یکدیگر می‌پرداختند.

در جشنواره E3 2018، شرکت سونی از نسخه دوم فرنچایز محبوب راک استار یعنی Red Dead Redemption 2 رونمایی کرد و تاریخ عرضه این بازی بیست و هشتم اکتبر 2018 برنامه ریزی شده است. مدتی پیش شاهد عرضه تریلر رسمی این بازی بودیم که جلوه های گرافیکی گیم پلی بازی را به تصویر می‌کشید، اما به تازگی مسئولان راک استار تصاویر و به اصطلاح اسکرین شات‌های جدیدی از جلوه های بصری بازی منتشر کرده‌اند که توانایی بالای موتور گرافیکی این بازی را در عمق بافت‌ها و فضاهای بازی نشان می‌دهد.

در ادامه تصاویر منتشر شده از نسخه دوم عنوان محبوب Red Dead Redemption 2 را مشاهده می‌کنید:

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

بیشتر بخوانید: تیزر رسمی OnePlus 6T با حضور آمیتا باچان منتشر شد 

انتهای پیام/

عمق بافت‌های گرافیکی بازی رایانه ای Red Dead Redemption 2 را در تصاویر تازه منتشر شده ببینید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر Red Dead Redemption 2 عمق بافت‌های گرافیکی این بازی را نشان می‌دهد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..