تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای زنده ماندن در سیل چه باید کرد؟ +اینفوگرافیک

برای زنده ماندن در سیل چه باید کرد؟اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیل یکی از جدی‌ترین حوادث طبیعی و پر خطر به شمار می‌رود که در صدر فهرست عوامل تهدید کننده حیات جمعی قرار دارد. بررسی ها نشان می‌دهد علیرغم هزینه‌های هنگفتی که برای مقابله با سیلاب صرف می‌شود،‌ خسارات سالانه آن در سطح بین‌المللی نیز با افزایش روبرو است. هم‌زمان با شروع فصل بارانی پاییز احتمال بروز سیل به ویژه در حاشیه رودخانه‌ها افزاش می‌یابد که لازم است با رعایت چند نکته ایمنی از خطرات احتمالی آن در امان ماند. آگاهی بخشی از طریق رسانه‌ها نیز می‌تواند تا حد بسیار زیادی در هنگام وقوع حوادث طبیعی  موثر باشد.

طی بارندگی‌های شدید دیروز و امروز در کشور که منجر به جاری شدن سیل و تخریب برخی پل‌ها در استان‌های شمالی گردیده،  پاره‌ای از اقدامات لازم و ضروری برای زنده ماندن در حین وقوع سیل در غالب یک اینفوگرافی فراهم شده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای زنده ماندن در سیل چه باید کرد؟ +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..