تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با همدلی و همکاری بر مشکلات امروز غلبه می کنیم/ توزیع لاستیک در بین رانندگان ادامه می یابد

ساعت: 14:35 منتشر شده در مورخ: 1397/07/14 شناسه خبر: 1415803

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با همدلی و همکاری در کنار بخش های دیگر بر مشکلات غلبه کرده و سیلی سختی به استکبار خواهیم زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا،عبدالحسین علی اکبری ر جلسه تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان زنجان، با اشاره به اتفاقات اخیر در زمینه حمل و نقل و شرایط اقتصادی کشور، اظهار داشت: تحریم های ظالمانه آمریکا و افزایش هزینه های جاری حمل و نقل موجب ایجاد مشکلاتی در زمینه تامین لاستیک و قطعات خودرو شده است که این امر فشار مضاعفی را به رانندگان تحمیل می کند.

وی با اشاره به برنامه ریزی های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، وزارت و دولت برای حل مشکلات رانندگان، خاطرنشان کرد: امیدوارم با مساعدت مددیار این بخش باشیم تا از این مشکلات عبور کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه مسئولیت نگهداری ماشین آلات مسئولیت سنگینی است،افزود: تامین قطعات و پشتیبانی کار سنگین است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه کمک کنیم.

علی اکبری ادامه داد: اگر اعتبارات به اندازه سال 96 تخصیص یابد با توجه به افزایش قیمت ها اعتبار حداقلی محسوب می شود.

وی با اشاره به ارائه مجوز افزایش قیمت از سوی سازمان،بیان داشت:50 درصد حق بیمه تامین اجتماعی رانندگان از سوی سازمان محقق شده است و بیمه تکمیلی در دستور کار قرار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه توزیع لاستیک با همکاری انجمن های صنفی،گفت: امیدواریم این روند ادامه یابد.

وی افزود: میزان مصرف لاستیک در حمل و نقل بالا است و با همدلی و همکاری در کنار بخش های دیگر بر مشکلات غلبه کرده و سیلی سختی به استکبار خواهیم زد.

مهرداد سلطانی نیز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان زنجان،اظهار داشت: بزرگترین افتخار مسئولان در این است که به خوبی مسئولیت خود را انجام داده و آن را تحویل دهند.

وی با تقدیر از فعالیت های دست نشان در امور راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، گفت: تجارب ارزنده عبدالحسین اکبری در سایر استان ها، امروز در استان زنجان نمود بیشتری می یابد.

این مسئول با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در مدیریت بحران یکی از بازوهای موثر است و مهمترین نقش را بر عهده دارد،افزود: استان زنجان با مدیریت این اداره کل از عهده بحران ها در زمستان و حوزه های دیگر برآمده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان بیان داشت: ایمنی در سیستم حمل و نقل جاده ای موضوع مهمی است که با تلاش های انجام شده در این زمینه، آمار تصادفات رو به کاهش بوده است.

سلطانی خاطرنشان کرد: با توسعه امکانات حمل  و نقل، خودرو،طول راه ها و کاستی در فرهنگ رانندگی و با وجود همه تلاش های انجام شده، موضوع ناوگان مسافری و جاده ها به مهمترین اولویت تبدیل شده است.

وی گفت: از تلاشگران و مدیران این حوزه درخواست داریم تمام توان خود را برای ارتقای ایمنی و کیفیت راه های استان به کار بگیرند و ضروری است در این زمینه دستگاه های دیگر حمایت کنند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان ادامه داد: بهسازی و ایمن سازی راه های استان زنجان ضروری است که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

وی با اشاره به مشکلات پایداری شبکه حمل و نقل،گفت: این مشکلات ریشه در مسائل سیاسی، معیشتی و فرهنگی دارد و تا کنون استان زنجان موفق در حفظ پایداری شبکه حمل و نقل بوده است و مسائل صنفی در کنار مسائل اصلی رسیدگی می شود.

"مصطفوی"رئیس انجمن صنفی رانندگان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، با تقدیر از زحمات دست نشان،اظهار داشت: تشکل های صنفی به عنوان بازوان حمل و نقل و راهداری استان محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه این تشکل ها برای توسعه صنعت حمل و نقل همواره پای کار هستند، افزود: تشکل های صنفی اجازه نمی دهند معاندین وسوجویان از مشکلات این قشر برای ایجاد مشکل برای کشور انقلاب و کشور استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با همدلی و همکاری بر مشکلات امروز غلبه می کنیم/ توزیع لاستیک در بین رانندگان ادامه می یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..