تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف دلار به انحصار طلبی آمریکا پایان می دهد

ساعت: 14:17 منتشر شده در مورخ: 1397/07/14 شناسه خبر: 1415600

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: حذف دلار از معادلات تجاری کشورهای مختلف موجب پایان انحصار طلبی آمریکا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی وقف چی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: حذف دلار می تواند پیشنهاد خوبی برای مبادلات جهانی از جمله ایران اسلامی باشد. 

وی با بیان اینکه من معتقدم اگر به این نتیجه که دلار از معاملات و اقتصاد ایران حذف شود،برسیم موفقیت های اقتصادی بیشتری کسب خواهیم کرد. وی افزود: حذف دلار موجب گسترش داد و ستدهای غیر مستقیم به ویژه داد و ستد پایاپای می شود. 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: معاملات پایاپای در گذشته بین کشورهای مختلف وجود داشته است و امروز هم می توان فعالیت های اقتصادی را با این نوع معاملات انجام داد.

وقف چی گفت: کمرنگ شدن نقش دلار در اقتصاد موجب شکوفا شدن اقتصاد سایر کشورها می شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف دلار به انحصار طلبی آمریکا پایان می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..