تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شاهین دژ برگزار شد+تصاویر

ساعت: 14:42 منتشر شده در مورخ: 1397/07/14 شناسه خبر: 1415752

صبح امروز بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، صبح امروز بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور اعضای شورای تامین،نیروهای نظامی و انتظامی،شورای اداری و بازنشستگان نیروی انتظامی در محل میدان صبحگاه ستاد انتظامی شهرستان شاهین دژ برگزار شد.

سرهنگ رضا مظفری نسب جانشین انتظامی شهرستان شاهین دژ ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و عرض خیرمقدم حضور مهمانان و مدعوین به خلاصه ای از اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در سل جاری اشاره کرد و افزود:در راستای تحقق شعار سال ۹۷ با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی چندین فقره کشف کالای قاچاق و همچنین دو مورد کشف انبارهای احتکار مواد غذایی داشته ایم.

وی همچنین به کشفیات مواد مخدر و ۸۸ درصدی سرقت های صورت گرفته در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این زمینه کشف و ضبط گردیده و افراد قاچاقچی و سارق دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شده اند.
جانشین انتظامی شاهین دژ در پایان اعلام آمادگی نیروی انتظامی در هر لحظه از شبانه روز برای مقابله با فتنه گران و آشوب اجتماعی و جریانهایی که ثبات جامعه را به مخاطره بیاندازد را مطرح کرد و گفت: در برخورد با مجرمان هیچ شخص و گروهی که قصد داشته باشد امنیت و آرامش جامعه را متزلزل نماید اغماض نکرده و شدیدا برخورد خواهیم نمود.

حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در این مراسم هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و از مجموعه انتظامی شهرستان بپاش زحمات شبانه روزی تقدیر کرد و افزود : به برکت وجود نیروهای نظامی و انتظامی امروز شاهد امنیتی پایدار در سطح کشور هستیم.
وی در توصیه به پرسنل نیروی انتظامی گفت: عدم سستی و اغماض با منکر به عنوان یک تکلیف الهی،تقویت اعتقادی و اخلاقی،شناسایی مجرمان و هنجارشکن جامعه از مهمترین شاخصه هایی است که شاغلین در نیروی انتظامی بایست در خود تقویت نمایند.

حسین عباسی فرماندار شهرستان شاهین دژ نیز ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و آرزوی توفیق روزافزون برای کارکنان نیروی انتظامی گفت: این هفته فرصت مغتنمی برای پاسداشت زحمات نیروی انتظامی است و آنان نیز طی این هفته خدمات خود را بصورت ویژه در معرض دید و افکار عمومی قرار دهند.
وی گفت :تقویت اعتماد عمومی مهمترین مؤلفه سرمایه اجتماعی است که امروز نیروی انتظامی بیشترین نقش را دراین حوزه دارد و با توجه به ضرورت ایجاد امنیت در جامعه نیاز هست تا نیروی انتظامی بصورت بالقوه در راستای تامین آن کوشا باشد.

در پایان از چندین تن از پرسنل رسمی و وظیفه نمونه نیروی انتظامی شهرستان شاهین با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شاهین دژ برگزار شد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..