تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شزنی: بوفون بعدی یوونتوس نیستم

۷۸۱۰۰۳

۹۰۲ بازدید

دروازه‌بان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس گمان می‌کند حضورش تا سنین بالا بستگی به خیلی از عوامل در ورزش دارد.

خبرگزاری فارس: وسیچ شزنی 28 ساله تصور می‌کند سال‌ها به فوتبال خواهد پرداخت اما این که همانند جیان لوییجی بوفون تا حدود 40 سالگی بازی کند و دوام بیاورد، را زیاد باورندارد.

او اظهارداشت:من بوفون بعدی یووه نیستم.فقط دروازه‌بان شماره یک کنونی یوونتوس هستم.تنها به این موضوع فکر می‌کنم که مانع گل شدن توپ شوم.

وی ادامه داد:اگر از من سئوال شود آیا تا سن بالا مثل بوفون دوام می‌آورم، را نمی‌توانم اکنون پاسخ دهم.چون با 25 سال اوضاع برای شما به عنوان فوتبالیست، راحت است اما وقتی به حدود 35 سال می‌رسید، هر تمرین ممکن است شما را قربانی کند.

شزنی از سال 2017 در خدمت یووه است.در فصل جاری او در 8 مسابقه برای تورینی‌ها به میدان رفته و 5 گل نیز خورده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شزنی: بوفون بعدی یوونتوس نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..