تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژه برنامه های شبکه مستند به مناسبت هفته نیروی انتظامی

تدارک شبکه مستند به مناسبت هفته نیروی انتظامیبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛«کلانتر دیجیتال» به کارگردانی هادی محمدی نسب تهیه‌شده در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی امشب ۱۴ مهر ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

این مستند در ۲۴ دقیقه به زندگی سرگرد فخار افسر ارشد پلیس فتا می‌پردازد و قصد دارد بینندگانش را با شیوه‌های مختلف کلاهبرداری دیجیتال و فعالیت پلیس فتا در این زمینه آشنا کند.

در این مستند سرگرد فخار نسبت به کلاهبرداری‌های دیجیتال از طریق کارت‌های اعتباری هشدار می‌دهد و در بخش دیگری نیز اعترافات مجرمان پخش می‌شود.

همچنین جدول پخش این شبکه در هفته ناجا هر شب ساعت ۱۹ به پخش مستند‌های ویژه هفته نیروی انتظامی اختصاص داده‌شده است، مستند‌هایی از کارگردان‌های مختلف که همه می‌کوشند بخشی از شجاعت و رشادت نیرو‌های پلیس را به تصویر بکشند.

«ره پویان آرامش» به کارگردانی عرفان احتشامی امشب ساعت ۱۹ از شبکه مستند پخش می‌شود؛ این مستند که به زندگی شهدای ناجا اختصاص دارد امشب به‌مرور زندگی ایرج ایلانی ستوان دوم نیروی انتظامی پرداخته که در مبارزه با اشرار به شهادت رسید.

مستند‌های ویژه هفته نیروی انتظامی روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ بازپخش خواهند داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژه برنامه های شبکه مستند به مناسبت هفته نیروی انتظامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..