تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش تولید «ماجرا‌های دوستان» آغاز شد / کاری مشترک با ترکیه

پیش تولید «ماجرا‌های دوستان» آغاز شد / کاری مشترک با ترکیهعلی نوری اسکویی تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره جدیدترین فعالیت خود گفت: پیش تولید یک کار مشترک در ترکیه را آغاز کرده ایم که مجموعه تلویزیونی انیمیشن در ۲۶ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای است.

وی با بیان اینکه ترجمه ایرانی نام این مجموعه «ماجرای دوستان» است،گفت: نویسندگی آن بر عهده خودم و تهیه کنندگی مشترک بین استودیوی شرکت سینمایی اشراق و کمپانی استانبول سی جی ترکیه و کارگردانی مشترک بین من و الن فیشر آلمانی است.

این کارگردان بیان کرد: داستان این مجموعه طنز درباره چند بچه ساکن در یکی از روستا‌های مرزی ترکیه است که هربار برخی ماجرا‌ها را با موضوع محیط زیستی رقم می‌زنند.

نوری اسکویی درباره پخش «ماجرا‌های دوستان» گفت: پخش این مجموعه از شبکه پنج ترکیه خواهد بود در مورد پخش در ایران هنوز رایزنی انجام نشده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از انیمیشن  ماجرا‌های دوستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش تولید «ماجرا‌های دوستان» آغاز شد / کاری مشترک با ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..