تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تزیین باورنکردنی یخ با مته +فیلم

تزیین باورنکردنی یخ با مته +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مته ابزاری بُرنده برای سوراخ کردن اشیا و وسایل است و برای سوراخکاری بتن،کاشی ،دیوار و مصالح مشابه کاربرد دارد  اما جالب است بدانید یک مرد چینی از این ابزار برای تزیین یخ استفاده کرده و توانسته با خلاقیت خود در یخ زیبایی‌های باور نکردنی را به وجود بیاورد.

به طور معمول در تزیین یخ، از گل و میوه های رنگارنگی استفاده می‌شود اما این مرد توانسته بدون نیاز به گل و میوه برای آراستن، با ابزاری محدود درون یخ ،گل‌های زیبایی را خلق کند.

در ادامه فیلمی از خلاقیت این مرد چینی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تزیین باورنکردنی یخ با مته +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..