تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الکل همچنان قربانی دارد؛ شمار جانباختگان الکل در بندرعباس به 22 نفر رسید

الکل همچنان قربانی دارد؛ شمار جانباختگان الکل در بندرعباس به 22 نفر رسید

جامعه > حوادث - ایرنا نوشت: رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مجموع جانباختگان مشروبات الکلی در بندرعباس با فوت یکی دیگر از مسمومان بستری در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به 22 نفر رسید.

فاطمه نوروزیان فزود: از زمان آغاز موج مسمومیت الکلی در بندرعباس (چهارم مهر جاری) 268 نفر در بیمارستان بستری شدند که تاکنون 240 نفر از آنان ترخیص شده اند.

وی تعداد دیالیزشدگان ناشی از مسمومیت الکلی را 132 نفر و مسموم شدگان زن بستری شده را 10 نفر اعلام کرد.

به گفته این مقام پزشکی، یک نفر از این افراد نیز نابینا شده و از شش بیماری که هنوز بستری هستند، حال دو نفر وخیم است.

هفت نفر به اتهام ساخت و عرضه مشروب الکلی دست ساز در بندرعباس که تاکنون منجر به مرگ 22 نفر و مسمومیت 268 نفر شده است، دستگیر شده اند.

۴۲۲۳۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الکل همچنان قربانی دارد؛ شمار جانباختگان الکل در بندرعباس به 22 نفر رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..