تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال رویارویی کشتی گیران ایران با قرعه نحس در رقابت های جهانی بوداپست

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان جهان از روز ۲۸ مهرماه در شهر بوداپست پایتخت مجارستان آغاز می‌شود و تیم‌ ‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران نیز به عنوان یکی از مدعیان اصلی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

پس اخطار جدی اتحادیه جهانی کشتی و حساسیت کمیته بین المللی المپیک به موضوع عدم رویارویی کشتی‌گیران ایران مقابل کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی و تهدید به تعلیق کشتی ایران در صورت تکرار این اتفاق، رژیم صهیونیست با هدف سیاسی و ضربه به جایگاه کشتی و ورزش ایران در جهان و با حمایت برخی از کشورهای صاحب نام کشتی جهان، سرمایه‌گذاری زیادی بر روی کشتی انجام داده و رییس گرجستانی الاصل فدراسیون کشتی رژیم صهیونیستی، کشتی‌گیران و مربیان زیادی را از کشورهایی نظیر گرجستان جذب کرده است.

بر همین اساس رژیم صهیونیستی، در ادامه برنامه‌ریزی‌های خود، با ۴ کشتی‌گیر شامل دو آزادکار و دو فرنگی کار در رقابت‌های جهانی شرکت خواهد کرد.

به این ترتیب احتمال هم گروهی نمایندگان کشتی ایران و رژیم صهیونیستی با توجه به حساسیت های ایجاد شده بیش از هر زمان دیگری است تا این موضوع جدی ترین دغدغه مسئولان فدراسیون کشتی در آستانه این رقابت‌ها شود.

احد پازاج مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و امید با تایید این خبر گفت: این موضوع به جدی ترین دغدغه فدراسین کشتی و کادر فنی و کشتی‌گیران ایران در آستانه حضور در رقابت‌های جهانی تبدیل شده است و با توجه به اطلاعاتی که ما کسب کردیم آن ها در اوزان میانی در رقابت‌ها شرکت می کنند.

رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان در ۱۰ وزن کشتی آزاد و ۱۰ وزن کشتی فرنگی روزهای ۲۸ مهر تا ۶ آبان ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

حضور 4 کشتی گیر رژیم صهیونیستی در رقابت های جهانی بوداپست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال رویارویی کشتی گیران ایران با قرعه نحس در رقابت های جهانی بوداپست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..