تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزه‌های پایتخت میزبان «روز تهران» می‌شوند

موزه‌های پایتخت میزبان «روز تهران» می‌شوندبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی سیف با اشاره به ویژه برنامه‌های شهرداری تهران در راستای برگزاری مراسم ویژه «روز تهران»، از اجرای برنامه‌های فرهنگی در نقاط مختلف پایتخت خبر داد و گفت: قرار است در موزه‌های موسیقی، آب، گرافیک، فرش، مینیاتور، دکتر معین و باغ موزه قصر مجموعه برنامه‌های فرهنگی برای آشنایی شهروندان با هویت تاریخی تهران برگزار شود.

وی ادامه داد: محوطه بیرونی برج طغرل، باب همایون، تئاتر شهر و برج آزادی نیز میزبان برنامه‌های روز تهران خواهند بود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به محتوای ویژه برنامه‌های روز تهران که روز یکشنبه ۱۵ مهرماه برگزار می‌شود، گفت: قرار است در این روز توضیحاتی در خصوص علت و ضرورت نامگذاری روز تهران به مخاطبان ارائه و در کنار آن از مفاخر و مشاهیر مرتبط با تهران تجلیل شود. برگزاری مراسم آیینی همچون پرده خوانی یا شاهنامه خوانی، خاطره گویی از احوال قدیم تهران، نمایش فیلم مرتبط با تهران، پذیرایی با قهوه به دلیل تقارن این روز با روز جهانی قهوه و بیان پیشینه قهوه خانه در ایران از برنامه‌هایی است که به مناسبت روز تهران اجرا می‌شود.

به گفته سیف، برگزاری مسابقه مرتبط با شناخت اماکن گردشگری و شاخص منطقه، معرفی پتانسیل‌های گردشگری و مشاهیر منطقه و توزیع کتاب داستان تهران مخصوص کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های شهرداری تهران به مناسبت روز تهران است.

گفتنی است؛ ویژه برنامه «روز تهران»، ۱۵ مهرماه ساعت ۱۵ در مناطق ۱، ۳، ۴، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۱، ۱۲، ۱۴ و ۲۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزه‌های پایتخت میزبان «روز تهران» می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..