تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هند از تحریم های آمریکا علیه ایران معاف می شود

روزنامه هندی در گزارشی نوشت : دولت این کشور به واشنگتن اعلام کرده است که بر اساس مفاد قانون کاتسا می تواند از تحریم های آمریکا علیه روسیه و ایران معاف شود

تلاش هند برای فرار از تحریم های آمریکا علیه ایران

هند اعلام کرده است روابط نظامی هند با روسیه بسیار مهم است و اگر این کشور بخواهد خرید نفت از ایران را متوقف کند، هزینه های واردات نفت به هند تا 6 میلیارد دلار افزایش پیدا می کنند. این امر به ضرر اقتصاد هند است و دلیل موجهی برای معافیت از تحریم های آمریکا است.

این روزنامه به نقل از یک مقام ارشد در دولت هند که در مذاکرات با آمریکایی ها حضور داشته است، نوشت: این کشور امیدوار است که آمریکا به عنوان همکار راهبردی ما در ارتباط با واردات نفت از ایران و همچنین خرید سامانه موشکی اس 400 از روسیه برای هند معافیت در نظر بگیرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هند از تحریم های آمریکا علیه ایران معاف می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..