تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عالمی: موافق انتقاد از شفر نیستم

۷۸۰۸۷۰

۵۴۳ بازدید

پیشکسوت استقلال گفت: همانطور که سال گذشته به رحمتی فرصت بازی داده شد باید به حسینی هم این فرصت داده شود تا او نیمکت نشین نشود.

خبرگزاری مهر: ایمان عالمی در خصوص دیدار روز شنبه استقلال برابر نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر گفت: حالا دیگر هر دو سرمربی به نقاط قوت و ضعف یکدیگر آشنا هستند و اعتقاد دارم هر تیمی بتواند از این نقاط بهتر استفاده کند برنده این دیدار خواهد شد و معتقدم بازیکنان استقلال با تجربه بالایی که دارند می توانند در این دیدار پیروز میدان شوند.

وی در خصوص انتقاداتی که از شفر در مورد تغییرات زیاد در ترکیب استقلال انجام می دهد گفت: موافق این موضوع نیستم. این تغییرات دگرگونی زیادی در تیم ایجاد می کند. شفر باید کاملا به استخوان بندی تیمش دست پیدا کند واز همان استخوان بندی مقابل حریفان استفاده کند.

این تغییرات به ضرر این تیم خواهد بود و سرمربی استقلال هر چه زودتر باید ترکیب اصلی خود را بشناسد تا بازیکنان هم با یکدیگر هماهنگ تر بوده تا بتوانند مقابل حریفان عملکرد بهتری داشته باشند.

عالمی در خصوص نیمکت نشینی حسین حسینی هم گفت: این موضوع یک مسئله حساس برای استقلال است. نباید از یک دروازه بان برای تمام بازیها استفاده کرد. باید به حسینی هم فرصت داده شود تا او خود را نشان دهد همانطور که سال گذشته توانست یک رکورد دست نیافتنی را از خود به جای بگذارد و عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

همانطور که سال گذشته مهدی رحمتی در جام حذفی به میدان رفت حالا باید شفر این صحبت را به حسینی هم بدهد تا او هم در جام حذفی بازی کند چون آمادگی دو دروازه بان می تواند کمک بسیار موثری به استقلال کند.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا بازی نکردن حسینی ربطی به مسائل پشت پرده دارد گفت: بعید می دانم در پشت پرده مسائلی وجود داشته باشد زیرا هیچ مربی ای نمی خواهد نتیجه قابل قبول را کسب نکند. هر سرمربی بدنبال انتخاب بازیکنان بهتر برای بازی است بنابراین بعید می دانم در پشت پرده اتفاقاتی افتاده باشد یا اگر هم افتاده شاید ما هم بی خبر هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عالمی: موافق انتقاد از شفر نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..