تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی‌های مرگبار؛ اپیدمی جدید علیه سلامت عمومی

سلفی‌های مرگبار؛ اپیدمی جدید علیه سلامت عمومی

 

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس تحقیق صورت گرفته توسط موسسه علوم پزشکی India اغلب مرگ‌ها کنار آب و یا نزدیک به وسایل حمل‌ونقل عمومی و همه 259 کیس بین اکتبر 2011 تا نوامبر 2017 درنتیجه بی‌احتیاطی کاربر رخ‌داده است.{لینک}

هند در این مدت بیشترین آمار مرگ‌ومیر ناشی از سلفی گرفتن را به خود اختصاص داده و به دنبال آن روسیه و آمریکا قرار دارند.

آگم بانسال نویسنده تحقیق به واشنگتن‌پست گفت: مرگ‌های ناشی از سلفی گرفتن یکی از دغدغه اصلی بهداشت و سلامت عمومی در جوامع تبدیل‌شده است.

دلیل مرگ اغلب در اطراف کاربر ذکرشده و مثلاً کاربر داخل آب افتاده و غرق‌شده است و یا در حال سلفی گرفتن روی ریل قطار بوده که در اثر برخورد با وسیله نقلیه جان خود را از دست می‌دهد.

متوسط سن قربانیان نیز 23 بوده و سه‌چهارم قربانیان نیز مرد بوده‌اند.

جزییات تحقیق را می‌توانید اینجا بخوانید.

سلفی‌های مرگبار؛ اپیدمی جدید علیه سلامت عمومی

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی‌های مرگبار؛ اپیدمی جدید علیه سلامت عمومی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..